31.10.2013

Mä en tiedä mitä haluan, mutta kukapa tietäisi

Hei taas!

Oon muuten pitkään miettiny noita alkutervehdyksiä, tuntuu että hei on niin tylsä mutta en keksi mitään muutakaan. Ehkä mun pitäis vaan ruveta sanoon yo tai m0, miten ois?

Palataanhan nyt kuitenkin aiheeseen. Ja aiheena tosiaan on ne synttärit, joista lupasin jo toissapäivänä postata. Eilen en kuitenkaan ehtinyt koska olin iskällä ja käytiin Mäkkärissä omnom. Ja illalla olikin semmosta draamaa sitten ettei käyny mielessä blogia kirjotella. Jepjep, draamailut on kuitenkin nyt draamailtu ja that's it.

Tänään käytiin ostamassa vähän tukkavärejä Tokmannilta ja nyt mun tukka on oranssi. Mulla on vielä kaks kestoväriä jäljellä ja heitän huomenissa ehkä päähän toisen, saas nähdä mitä sitten tapahtuu!

Kuitenkin. Vieteltiin 18.10 triplasynttäreitä kun Minjalla ja Roosallakin oli synttärit lokakuun aikana. Oltiin meillä ja oli oikein mukavaa! Meillä oli ruokaa ihan älyttömästi, suklaata, sipsiä, konvehteja, jäätelökakku, pitsaa, sipsiä ja limsaa... Kaikki kuitenkin meni illan aikana, ollaan aikamoisia syöppöjä :--D Kuvat kuitenkin puhuu enemmän kun tuhat sanaa, eli sen pidemmittä puheitta:

IMG_6965

Näistä kuvista muuten saa sen käsityksen että Iida oli mun ainut vieras... Ei nyt sentään.

IMG_6985

Päätettiin Iidan kanssa muiden kanssa sosialisoitumisen sijaan kuvata meitä.

IMG_6988

... vähän ollaan ihania ♥
IMG_7000

Iida arvostaa tätä kuvaa varmasti. Niinku tota ylempääki...

IMG_7004

Tässä vähän kuvaa tosta ruokamäärästä, eikä tässä tosiaankaa ole kaikki.


IMG_7005

Oltiin hirveen söpöjä yksisarvisia!
IMG_7021

Hoitelin kiireisiä bisnespuheluita. (Tosiasiassa taisin soittaa äidille et meidän vessapaperi on loppu....)
IMG_7061
IMG_7064

Nokkahuilun soittaminen on hyvin tarkkaa puuhaa, kuten kuvista näkyy.
IMG_7084

Minja oli käärmeenlumooja (tässä vaiheessa siltä puuttu vielä turbaani...) ja miä sen käärme. Voikun saisin sen hienon videon tästä ilahduttamaan teidän päiväänne. Jepjep.

Siinäpä nuo tärkeimmät! Oli oikein kivaa ja uudet bileet tulee (toivottavasti) pian. Seuraava aamu oli aika kamala, viiden tunnin yöunien jälkeen piti lähtee Jyväskylään. Oli tuskaa nousta voin sanoa.

Eipä tässä kai enempää, lähden nyt sairastamaan (oon taas kuumeessa), palaillaan pian. Heipähei!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti