4.9.2013

Mul on suvun taipumus synkkyyteen Pakotie paikkaan salaiseen

Terve ja heipähei.

Samaan aikaan tekee mieli kirjoittaa ja samaan aikaan ei. Tai, tekee mieli mutta en tiedä mitä.

WP_000131

Näyttääpä miun reidet leveiltä…XD okei jatketaan!

Eilen oli kiva päivä mut tänään olikin sit ihan paska. Masentaa jotenki hirveesti, ei tee mieli puhua ihmisille ja tuntuu et jokainen vihaa mua. Pelkään myös että suututin erään, toivottavasti en. Jotenkin on taas ikävä ja haikee fiilis.

WP_000143

Tuo ylempi hauvavauva on siis miun ja äitin Kiira, ja tää tässä on iskän ja sen vaimon koira Sulo. Se on idiootti, ja pitää hassuja ääniä.

Kuuntelen kovalla musiikkia ja koitan karkottaa maailman mieleni ulkopuolelle. Onneks oon siinä aika hyvä, muistan kun riparilla opettelin tyhjentämään pääni ajatuksista tylsien oppituntien aikana.

WP_000149

WP_000150

Kuumeessa ollessani makasin sohvalla ja katoin Smurffeja. Ja Kaapparin. Ja Vuonna –85. Ja Smurffileffan…. Yllätyin muuten siitä miten hyvä se Kaappari oli, oli odotukset aika alhaalla koska suomalainen elokuva. Oon muuten vakavasti harkinnut et loisin jonkuntasoisen leffablogin, koska kuitenki katon aika paljon leffoja ja mulla on niistä paljon sanottavaa.

WP_000083

Jurassic Rock 2013 ja Haloo Helsinki.

Kuinka moni muuten katto eilen BB'n avausjakson? Minä nimittäin katoin! Tiiän et kyseinen ohjelma jakaa mielipiteitä mut jostain syystä oon aina tykänny siitä.

Olin ihan varma et se viimenen on Petri Nygård. Ja siinä vaiheessa ku sen matkaa studioon ei kuvattu, olin siitä vielä varmempi. Kaikkihan ois tunnistanu sen! Voitte kuvitella järkytyksen kun ruudulle hyppää ANDY MCCOY :DDDD Nyt on ainaki pakko jäädä seuraamaan, tänä vuonna talossa voi tapahtuu mitä vaan. Twitteri räjähti siinä vaiheessa ku Andy astu taloon, ja voin sanoo että taisin ite olla osallisena siihen… oho. Muuten ylipäätään jos meikän juttuja haluaa seurata muuallakin kun täällä niin sivupalkista löytyy paikkoja mistä mut löytää!

WP_000165

Anteeksi kuvan laatu ja taustalla oleva sotku, mutta pidän tästä kuvasta.

Tosiaan pitäis selvitä sinne Pohjois-Savoon viikonlopuks. Samaan aikaan oon iloinen ja surullinen. Kun viimeeks kävin siellä, kaikki oli niin super hyvin ja olin maailman onnellisin tyttö.

Ainiin. Tänään päätin tästä lähtien pitää turpani tukossa ja tunteeni itellään, tuntuu siltä ettei ollu mikään maailman paras idea kertoo niistä eteenpäin. Pitääkin olla näin jumalattoman tyhjäpää nainen.

Tajusin just et mullahan on kohta synttärit! True girls are sixteen ja sitä rataa. En oikein tiedä miten sitä juhlistaa, saatikka mitä haluaisin lahjaksi.

En taas tällä hetkellä tiedä mistään mitään, kuten näkyy.

2 kommenttia:

  1. Ei kannata olla puhumatta.. Ite en oo ikinä osannu avautua ja viime vuonna romahin. En jaksanu nousta sängystä ees ylös. Seinät kaatu päälle. Sain itkukohtauksia. Piti opetella puhumaan. Se oliki vaikeinta, mitä oon tehny, mutta se autto. Vieläki tunteista on vaikee puhua, mutta nyt tiiän mihi se johtaa, jos en puhu.

    Pointti siis oli se, että puhu vaa, ees parhaalle kaverille ! Sori ihme avautumine ! :D

    P.S. Tee ihmeessä leffapostauksia, siun mielipiteet kiinnostaa !

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ouch. :s mul on kans yks tuttu jolle on käyny tolleen eikä se kuulostanu kovin mukavalta. Eiköhän tää tästä lähe rullaan. :)

      ja kiva kuulla, pitäkin ruveta listaan leffoja tästä eteenpäin!

      Poista