2.8.2013

Illalla iloinen, aamulla itkettää Mut ei sillä väliä oikeestaan ollenkaan oo

Sain haasteen, kiitos tästä siis rrock n' roll child!

1. Kerro 11 asiaa itsestäsi. 2. Vastaa haastajan 11 kysymykseen. 3. Keksi 11 kysymystä uusille haastetuille. 4.Haasta 11 bloggaajaa joilla on alle 200 lukijaa. 5. Kerro kenet olet haastanut.
11 asiaa minusta:

1. miä en osaa kuvailla itteeni oikeesti _yhtään_. Mut jos näin alkuun pitäis itestään jotain kertoo niin oon haaveilija, alusta loppuun. Uskon myös rakkauteen vaikkei aina pitäis. Oon myös onneton siinä mielessä et hukkaan aina kaiken, hukkaisin varmaan ittenikin, jos se ois mahollista. Kun innostun, selitän paljon kuten näkyy.

2. Sain koulupaikan !!!!! Kolmen vuoden päästä oon tarjoilija (jos  kaikki menee hyvin….)

3. Luotan tulevaisuuteen. Uskallan laskee sen varaan et ehkä jo puolen vuoden päästä kaikki on hyvin.

4. Mul on maailman parhaat jutut, piste. Mun jutuille pitää nauraa. Okei oikeesti en tiiä mitä teen ku meiän kaveriporukka hajaantuu pitkin Suomee, koska ne on ainoot ihmiset jotka mun jutuille oikeesti nauraa.

5. Mun blogiin on joskus tultu hakusanoilla too fast for love kalle joonas, lilat nahkalegginssit ja helsinki vantaa mikkeli kikkeli. Löysitkö kenties etsimäsi?

6. Tuntuu et kukaa ei enää lue tätä blogia! Mun jutut on nii tylsii ja postaukset tämmösiä tasapaksuja ja plööööh.
7. Oon koukussa huulirasvaan ja punaseen huulipunaan. Ja suklaaseen.

8. RAKASTAN hyvää ruokaa. Siis oikeesti, voisin vaa syödä aina. Varsinki lihaa, jotain possuu ja nautaa ja kanaa apua…! Mut sit taas vastapainoks en liho hirveen helposti, mikä on positiviinen juttu :D abaut kahen vuoden sisällä mun paino on kokoajan ollu 55-57 kiloo, ja oon siihen sinällään ihan tyytyväinen.

9. Mul on aiemmin ollu ihan sikahuono itsetunto, ja on osittain edelleen. Mut nykyään en häpee sitä mitä oon, ja uskallan tuoda oman persoonani julki. Joskus kasiluokalla arkailin hirveesti esimerkiks nahkatakin laittamista kouluun, minkä selässä oli bändin kuva. Nykyään en ees miettis moista asiaa. :D

10. Oon oikeesti ihan tosi lapsellinen. Mökötän ja suutun pienistä asioista (joku ei vastaa mun viesteihin, mulle ei tuoda suklaata vaikka on luvattu), nauran pieru- ja kakkavitseille, rakastan Disneyn leffoja, tykkään pehmoleluista, suurinta hupia on pomppulinnat, pallomeret ja saippuakuplat, ensilumen tuleminen saa mun pasmat sekaisin, vesilätäköissä hyppiminen on edelleen kivaa ja kaikki eläimet on ihania. And the list goes on. Sillointällöin mietin et oonkohan 15 vai 5….

11. (tähä voisin pistää vaikka että osaan laskee...) Oon pari viikkoo käyttäny Nokia Lumia 710'a ja oon taivaassa.
 
Haastajan kysymykset:

1. Ajatusten lukeminen,lentotaito vai näkymättömyys?

- APUA. Voiko vastata kaikki…? Okei jos ois ihan pakko valita ni ehkä ajatusten lukeminen.

2. Kaupunki vai maaseutu?

- No apua en osaa vastata tähänkää! Molemmis on omat hyvät puolet mut ehkä kaupunki kuitenki.

3. 3 asiaa mitä teit eilen?

- Tosiaan kirjotan tätä tiistai-iltana vaikka julkasenki tän vasta nyt eli maanantaina löhösin, datasin ja nauroin Minjan kaa!

4.  2 asiaa mitä teit tänään?

- Tulin iskälle ja kävin shoppaileee!
 
5. Yksi asia mitä aiot vielä tehdä tänään?

- Olla vähä lisää koneel ja käydä nukkuu.

6. Ootko ratsastanu norsulla tai kamelilla?
 
- No en vaik haluisin molemmil :((

7. Millä murteella puhut?

- En oikeestaa sillee millää, käytän miun ja siun – sanoja ja välillä puhun Savoo.

8. Vanhat Salkkarit parempia kuin uudet?

- todellaki!

9. Minkä tv-sarjan tuottareita omistat?

- L-koodin 2. tuotantokauden, okei seki on siskon… kai.

10. Jos luet kirjoja, niin minkä tyylisiä kirjoja tykkäät lukea?

- jännitys ja kauhu

11. Elokuvissa: 2D vai 3D?

- no siis riippuu leffast :D mut 3D kuitenkiii.

Ja en jaksa tehä tätä enempää ku oon tehny tän varmaa kolmesti aiemminki :D Tehkää kuka haluutte!

Sain viimepostaukseen ihania kommentteja, kiitos niistä. Ne sai mut hymyilemään.

Tosiaan varmaan menee nyt postaustaukoillessa tää viikonloppu, en haluu laiminlyödä oikeiden ihmisten seuraa blogin takia! :D nähdään taas. Voikaa hyvin, mäkin aion.

































Ei kommentteja:

Lähetä kommentti