11.7.2013

Kun sekoittuu varjot valoihin ja vain mennyt jää, miksi kaikki kaunis käsiin räjähtää?

Ajatusvirtaa höystettynä vanhoilla kuvilla, olkaa hyvä.
389064_2096536343382_1544571427_1701397_1695935791_n_thumb[1]
Aloita postaus alastonkuvalla –> kukaan ei lue loppuun. Lukekaa silti:(( kyrsii et oon muokannu tohon kuvaan noi varjostukset, näyttää niin hiton retardilta… Joku ois voinu tulla hakkaamaan kasiluokkalaista Nitaa pesismailalla päähän jookosta kookosta. Ja käskee pukee vaatteet. Miksei mun rajaukset oo koskaa nykyää noin paksut, noiha on kivat…
DSC_0260_thumb[2]
Tää kuva koska Minjan supertuomitseva ilme.
Kotiuduin tosiaan tänään Lahdesta, mut ei huvita yhtään olla kotona. Mul on aika hyvä fiilis, ihan niinku elämä jatkuiskin. En uskonu tän fiiliksen tulevan näin aikasin. Oon aika onnellinen, haluun nähä ihmisiä koska kerranki oon hyvällä fiiliksellä. Rakastan teitä kaikkia, ottakaa muhun yhteyttä niin nähään jossain. Jooko? ♥
DSC_1033
Oon pienentäny näitä kuvia aikoinaa ihan helvetisti et sain ne laadukkaina mun blogiin (lollololollolollolol tapa ittes) mut joo, laatu näistä on kaukana. Meen nurkkaan itkeen kohta koska en tienny et nää on kaikki paskaa ja kusta ja vittu yhyyy. Oon Lahdessa oppinu kiroileen uudestaan koska Essi ja Hanna, nyt kiroilen sitten kokoajan. Hieno homma Hermanni helvetti soikoon.
Picnik collagepciik
Oon ruvennu taas kuuntelemaan musiikkia ajatuksella, oon rakastunu ihan salaa Kaija Koohon. Ja todennu että Kat Von D on vaan niin kuuma naiseks. Oon myös järkänny mun seiniä uusiks, sain Hannalta kivoja juttuja sinne. Havittelen Jurassiciin kahen päivän lippua, koska Mokoma, Stam1na, Haloo Helsinki! ja Kotiteollisuus houkuttelee liikaa. Oon koukuttunut Simpsoneihin ja Salkkareihin. Rakastan BlackRainia, CrashDïetia, Ozzy Osbournea ja AC/DC'ta.
DSC_0892
Lainasin Hannalta Michael Monroen elämänkerran. Luin viimeyönä 50 sivua ja oon jo rakastunut. Se mies on ihmeellinen. Se toivo lapsena tulevansa isona supersankariks. Musta se on aika supersankari. Rakastuin Hanoi Rocksiin ja Michaelin soolotuotantoonkin uudestaan. Huomasin myös omistavani Sensory Overdrive-levyn, ja se aiheutti mulle suurta hämmennystä. Got blood? on paras biisi ikinä.
DSC_0564
Haluaisin uuden kameran. Ehkä uuden järkkärin tai sitten hyvän pokkarin. Uskollisen ystävän. Mun Nikon ei tarkenna enää kunnolla, en tiiä mitä teen sitku se ehkä joskus hajoo. Oon omistanu sen puolisentoista vuotta ja oon suojellu sitä tosi hyvin. Tarviin kaverin, jonka voi viedä keikoille.
Reckless Love @ Jyväskylä, Lutakko 017_thumb[1]
En oo ollu keikalla ööö mitä aikoihin! Viimeeks oon ollu kattomassa Hardcore Superstaria ja CrashDïetia Saunassa, ja sitä ennen Wicked Slipiä Kouvolassa. Sitä edeltävä keikka oli Crashdïet On The Rocksissa ja sekin oli jumalauta helmikuussa! Ikävöin sitä aikaa, kun olin usein keikoilla. Reckless Loven keikoilla, se vaan toimii livenä liian hyvin.
DSC_0550
Oon myös kasvattanu listaa niistä keikoista joille haluun. Ennen listalla keikku vaan BlackRain, mutta nykyään se on saanu paljon täytettä. HIMin haluan nähdä ainakin, liian hyvää musiikkia ja kauniita sanotuksia. Se ois keikka, jonka haluisin kokea yhden tietyn ihmisen seurassa. Sitten myös Ozzy Osbourne, koska se mies on vaan liian nero. Tämäkin vaan yhden ihmisen seurassa.
Haluaisin nähä Def Leppardin ja AC/DC'n. Myös Black Sabbath olis jees. Haluaisin nähä uudestaan Mötley Crüen, W.A.S.P.'in, The Treatmentin ja Steel Pantherin. Olin jo unohtanut Treatmentin ja Pantherin keikat, niistä on niin kauan. Melkeen puolitoista vitun vuotta. The Treatment on ihan mahtava, tsekatkaa se! Ja Steel Pantherin varmaan aika moni tietää, jossei tiedä niin hävetkää.
nita iina pina 026_thumb[2]
Loppukevennys. Näytän niin keharilta, huutonauran tälle.
Ja jos on paljon kirjotusvirheitä niin syyttäkää koneen näppäimistöä, älkää minua. Seuraavassa postauksessa varmaankin ollaan sitten jännän äärellä kun kerron miten Lahdessa meni! Oon myös ajatellu tehdä lempivaatepostauksen lähiaikoina, ja myös kaveripostaus on suunnitteilla… Mutta palataan niihin myöhemmin, nyt syvennyn dataamaan villisti ja kuuntelemaan Kaija Koota (♥)!

4 kommenttia:

  1. Eikä toi kuva XDDD kuunnellaanko yhessä kaija koota?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. joo kuunnellaan ♥ miten oon voinu näyttää tolta...

      Poista
    2. Sulla on lantion liikkeet selvästi hallussa ;) ja mun kameran laatu voittaa taas!

      Poista
    3. tuleva BlackRainin taustatnassija olen minä

      Poista