17.7.2013

I hope your wish came true, mine betrayed me

Ajattelin että tämmönen miua itteeni käsittelevä haaste vois olla kiva alottaa. :)
1 - Introduce yourself.
Oon kyllä varmaan aika hyvin itteni tällä puolella esitelly mutta mennäänpä vielä kerran: Nita, 15 vuotta ja Mikkelistä. Oon uudessa seurassa äärettömän ujo mutta parhaiden kavereiden kanssa pelottavan kovaääninen. Nauran myös asioille jotka ei oo millään tavalla hauskoja, tai hyvän maun mukaisia.
64831559_1286131690_tumblr_l9d0smUx031qcammio1_500_large_large
Kärsin monista peloista ja kammoista. Hämähäkit, ampiaiset, pimeä, syvä/musta vesi, oikeestaan saan kaikesta pelottavan jos haluan. Pahin pelko on varmaankin pimeä ja hämähäkit, varsinkin ne isoimmat. Ei_vaan_pysty. Ja pimeässä alkaa ahdistaa, paitsi yksin. Hihihi. Pelkään myös paljon, että mun korvat tulehtuu. Mulla oli pienenä paljon korvatulehduksia ja muistan sen inhottavuuden joka kerta. Ja myös neulakammon omistan, oon kehittäny tästä jo pienen obsession itelleni jonka vuoks en esimerkiks saanu jäykkäkouristusrokotetta tänä vuonna.
Viimeaikoina mun uskoa ihmisiin on horjuteltu aikalailla ja tuntuu, etten ikinä tule pääsemään jaloilleni. Ehkä tästä vielä noustaan, mutta salaa toivon että en nouse yksin vaan erään spesiaalin ihmisen kanssa.
DSC_0523 (2)
En loppujen lopuks omista idoleita. Tai ei kukaan julkimo innoita mua pukeutumaan tietyllä tavalla, vaan tavalliset ihmiset on se juttu. Mutta äärimmäisen paljon ihailen Jeffree Staria koska se mies uskaltaa olla mitä vaan, ja Johnny Deppiä koska se mies voi olla ja onkin mitä vaan. Miun lempinäyttelijöitä on just Depp ja Leonardo DiCaprio. En oikeen keksi muita, en oikeen tykkää näyttelijöistä ihan hirveesti.
lol
Niin siitä huumorintajusta.
Musiikillisesti oon hyvin avarakatseinen ihminen, en osaa enää tätänykyä nimetä lempibändejä, mutta viimeaikoina popituksessa on paljon ollut Sonata Arctica, Samuli Putro, Egotrippi, Mokoma ja Sannin Jos mä oon oikee-kappale. Myös Haloo Helsinki!'ä oon kuunnellut paljon. Normaalisti musiikkimaku pyörii synkemmällä puolella, mutta ehkä siitä puolesta onkin kerrottu jo tarpeeksi.
Mun pään sisällä menee vuoristorata, ja se menee tällä hetkellä äärettömän lujaa. Rumia ajatuksia ja suoraansanottuja sanoja paperisessa päiväkirjassa. Tässä maailmassa on vaan yks ihminen kelle ne ajatukset soisin, mutta jos ei kiinnosta niin ei kiinnosta.
En hirveesti panosta tän blogin tekstien laatuun, en tiiä pitäiskö mun tehä tää jollain tasolla asiallisemmin mutta palautetta siitä saa toki antaa!
DSC_0301
Selatkaa ihan alas, siellä juttu jatkuu !
2 – My hobby
3 –  What I ate today
4 – What is love?
5 – My day
6 – My best friends
7 – Today's outfit
8– What's in my purse?
9 – One of my dreams
10 – One of my good memories
11 – What I'm regretting?
12 – This upsets me
13 – This brightens my day
14 – This makes me cry
15 – I'm afraid of
16 – My future
17 – On my playlist
18 – My make-up routine
Tosiaan, en tiedä kauanko muistan tätäkin jatkaa. Saa muistutella sitten! :D
Nyt oon ollu viime päivät aika ulalla, koitan vaan sinnitellä päivästä toiseen. Tässä oli myös hyvin mielenkiintoinen välikohtaus mikä sai mut tuntemaan itteni aika arvottomaks ja tuskin syystä. No, ehkä asiat selviää myöhemmin. Tuli kuitenkin aika kusetettu olo enkä aio sitä purematta niellä.
Kuitenkin, huomenna lähdetään äidin, siskon ja Minjan kanssa Kuopioon vähän ihmettelemään! Ja ensviikolla suuntana on Helsinki ja Lintsi, joten ohjelmaa ainakin on tiedossa tässä. En tiedä millon ehin taas palaamaan, koitan ainakin semi usein tätä tehä jossen mitään muuta jaksa postata. Mutta, näkemisiin taas, koittakaa jaksaa, niin mäkin!♥

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti