8.7.2013

Its not love, well don’t promise her everything. A moonlight dance, And a one night romance, It’s all she really needs.

Viime postauksen kirjoittamisesta ja sitä seuranneesta itkuhuutokohtauksesta selvittyäni rupesin miettimään, et mä en oikeestaan enää tiedä, mitä kertoa täällä. Jotain uutta. Joten siksi kysyn teiltä, mitä te haluisitte lukea? Meikkitutoa? Hiustutoa? Laukun sisältöä? Lempivaatteita? Lempparikauneustuotteita? Huonepostaus? Kaveripostaus? Kertokkee!
Mut olihan mulla tosiaan asiaakin. Kävin taas mamman kanssa rahantuhlausreissulla eräs päivä, tässä juttuja mitä mukaan tarttu.
DSC_0287
Siiiis maailman hienoin takki. Oikeesti. Melkeen itkin ku näin tän alennushyllyssä kaupassa. Seppälästä, 25_vitun_euroa. Lisää onnenkyyneliä tähän, kui paljo vaatetta voikaan rakastaa.
DSC_0288
Peruspunanen sateenvarjo Prismasta 4,95 tai 5,95. Oon päättäny että Suomen kesä ei enää mun tukkaa pilaa!
DSC_0292
Glitteristä, 11,90e. En ees tiiä miks ostin tän koska en hirveesti tykkää pääkalloista, hienoo Nita. Ja mikä tää kuvaustapa on, nyt oikeesti.
DSC_0293
Mentiin Carlsonille (oikeesti toi on hirvee sanahirviö, varsinki lausuttaessa) ja siellä oli nää Lumenen meikit alessa. Kuulemma koko Natural Code-sarja lopetetaan, en voi sanoo kyllä muutaku että paskaaaaaaa. Mitä mä enää tungen naamaani? Ostin nyt kaks varaputelia, pitäis riittää toviks. Toi puuteri nyt ei oo niin luotto mut ostin ku halvalla sain. Uus ripsarikin halpa ja muutenki se keltanen jättää mun ripset niin lyhyiks ettei ne mun jynkkyrajauksien kanssa näy mihinkään. Puuteri ja meikkivoiteet 3.50/kpl ja ripsari 4.50e.
DSC_0294
Huulipuna Seppälästä, 3,95e.
DSC_0295
Punainen siis. Enemmän tummanpunanen ku tuossa kuvassa, ja vielä kimaltaa ihan vähän.
Oon tosiaan tällä hetkellä Lahdessa ja tää postaus on ajastettu. Kirjotan tätä torstai-perjantaiyönä puol neljän aikaan, heräsin tänään viideltä päivällä. Että joo, varmaan turha haaveilla hetkeen nukkumisesta. Eipä se mitään, mulla on muutama jakso Serranon perhettä kattomatta (olin kuolla onnesta ku tajusin et se näkyy Areenassa!!) ja YouTube huudattaa hyvää musaa. On tosiaan vielä hiukan mysteeri et minne päädyn ensin ja milloin, mutta palataan siihen myöhemmin.
Kertokaa apinat niitä postausehdotuksia!

16 kommenttia:

  1. Mulla meni just kahen viikon yöunet. Mitä ihmettä mä teen jos Natural Code lopetetaan, en kestä ilman tota meikkivoidetta :-D ! Toi on ainut meikkivoide maailmassa joka on mulle tarpeeks vaalee eikä yhtään punertava, argh..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No nii-i mietin iha samaa! :D toi on ainoo mitä uskallan enää ostaa, just täydellisen väristä ja peittää hyvin ja yyyh kaikkee.. mä en selvii, mite ois joukkoitsemurha tms??

      Poista
  2. Ootko kokeillut L'oreal Paris True match merkkistä meikkivoidetta? Siinä on todella laaja sävyvalikoima kelta- ja punapigmenttisille ja tummaihoisille. Voisi luulla, että ihosi olisi se vaalein eli kannattaa metsästää sitä keltapohjaisen vaaleinta sävyä. Sopii tämmöiselle albiinollekkin oikein hyvin ja peittää myöskin! :) Itsellänihän on sekaiho eli löytyy niitä epäpuhtauksia mitä tarvii aina peitellä. Fit mekin oli sävyltään loistava mutta itse meikkkvoide teholtaan oli täyttä kuraa. :/ Ei ainakaan minulla pitänyt sitä rasvaisuutta poissa päivän aikana, eikä kyllä peittokaan ollut mikään paras. Oho! :D tulipas hehtaarikommentti. Vielä siitäkin, että kaikki kosmetiikka-aiheiset postaukset ovat enemmän kuin tervetulleita!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hei kiitos vinkistä! :) vois joskus testata, heti kun selviän tästä järkytyksestä et Natural Code lopetetaan ja et noi mun varatuubit loppuu :D

      Poista
    2. valopäänä luintän vasta nyt täysin loppuun, mullakin tosiaan rasvoittuva iho ja vitusti liikaa finnejä eli tuskin tää on sit se mitä haen...:D

      Poista
    3. eiku joo luin ton kolmannen kerran ja tajusin et se oli Fit Me se mikä ei peittäny! oikeesti mihi oon järkeni jättäny... mut tota True Matchia pitää joskus testata!

      Poista
  3. toi takki *_____* haluan myös!!!
    löytyispä noita vielä Seppälästä :o

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ainakin Mikkeliin jäi viel yks, ja luulis et niit on muuallaki!

      Poista
  4. eikä,ei natural codea saa lopettaa!!!!!:c yhyy ois pitäny tänään sittenkin ostaa tota ,mut ostin sitä fit me-meikkivoidetta.....tosin toi natural code on mulle sekin vähän liian tummaa.olen haamu:D semmonen postaus ois muuten kiva jossa esittelisit sun lempparivaatteita!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kunmitus siellä. tervetuloa kerhoon :D onneks Natural Code ei petä koskaan♥... paitsi nyt. jumalauta. ja joo pistetään korvan taakse, tuo vois oikeestaan olla hyvä syy levittää vaatteet lattialle ja siivota vaatekaappi!

      Poista
  5. Vastaukset
    1. ääääh... en hirveesti tykkää ajatuksesta.... :D

      Poista
  6. Jännää mite mul on täsmällee samat meikit ku sulla, samansävysenäkin :D (siis meikkivoide, puuteri ja ripsari)
    +tätä sun blogii on kiva lukee:))

    VastaaPoista
  7. Jännää mite mul on täsmällee samat meikit ku sulla, samansävysenäkin :D (siis meikkivoide, puuteri ja ripsari)
    +tätä sun blogii on kiva lukee:))

    VastaaPoista
  8. Jännää mite mul on täsmällee samat meikit ku sulla, samansävysenäkin :D (siis meikkivoide, puuteri ja ripsari)
    +tätä sun blogii on kiva lukee:))

    VastaaPoista
  9. Jännää mite mul on täsmällee samat meikit ku sulla, samansävysenäkin :D (siis meikkivoide, puuteri ja ripsari)
    +tätä sun blogii on kiva lukee:))

    VastaaPoista