15.4.2013

I see it in your eyes I feel it in your touch I taste it from your lips And baby more i love you

Heyooo! (Alotan mun postaukset tosi usein noin…)
Tulin höpöttelemään teille ilman aihetta, joten varotuksena, postaus on sitten sen mukainen.
TOSIAAAN, ulkoasua muokkasin hiukan. Tai no tein uuden headerin. Oon muhittanu tota kansioissa muutaman päivän ja nyt pääsin muokkaamaan sitä kun aikaa oli. Voisin vähä yrittää tehä erilaisia, toi on vissiin kolmas perättäin joka on ihan samanlainen edeltäjiensä kanssa ja aikalailla noissa taitaa pyöriä samat kuvat :D hyvä Nita.
Kirjottelen teille just nyt tosiaan siks että äärimmäinen tekemisenpuute vaivaa. En menny kouluun koska viime yö meni enemmänkin kuumeen ja oksentelun kourissa, kun nukkumisen. Tänään aattelin syödä hieman suklaata (tosiaan, olo on lihassärkyä lukuunottamatta aika normaali nyt) ja tehdä tutkielmaa, joka pitäis palauttaa keskiviikkona ja mulla on semmoset 8 sivua kirjottamatta. Hyyyyyvä, reipas oppilas.
Yks päivä iski koulussa tylsyys ja rupesin kuvaamaan Iidan iPhonella (haluuun!! vaa hienojen kuorien takia…) ja niistä tuli ihan törkeen hienoja kuvia…
iidaonvajakki
iidaonvajakki2
Kylläääh.
Valtteri tosiaan oli tässä viikonlopun. Oli ihan äärettömän hauskaa ja ihanaa taas ♥ :) nyt onkin sit pitempi tauko näkemisessä koska Valtteri täyttää 18 torstaina (onnee babe!! oli pakko kirjottaa toi babe koska funtsin viime yönä et jos sanon Valtterii babeks ni sanon sitä periaatteessa possuks koska siit Babe-possust on tehty leffa. Tosin ei, koska se on suomeks Pape joten…. en oikeesti tiiä mitä mun pääs on liikkunu) ja se lähtee jonneki tuonne käyttäytymään huonosti ja olemaan sekaisin. Onneks kuitenki mul on kivoi ystävii jotka keksii mulle varmasti tekemistä etten jää märehtii kotiin yksin :) Valtteriki muuten teki blogin, sinne pääset tästä!
En tiiä mitä muuta kertoisin. Ei oo oikeestaan tapahtunu mitään mielenkiintosta, mun elämä on tylsää. Ens viikolla piti lähtee Stadiin mut homma kusi niinku yleensä. No, jos sitä toukokuussa. Enää 32 päivää peruskoulua jäljellä. Se on helvetin vähän. Oon alkanu saamaan nostalgisuuskohtauksia, kelaan vaan jotain kasiluokan juttuja. Oon varma et rupeen itkemään kevätjuhlassa, mun mielestä meillä kuitenki on yks koulun parhaista ysiluokista. ♥

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti