4.10.2010

i need you now

Alempana kuulumisia, tungin nää nyt tähän ekaks pois päiväjärjestyksestä.

Day 20| esieneitä/asioita joita sängyssäsi on
weheartit.com

Tyynyjä, pehmoleluja ja aika usein kissa. + peitto.



Day 21| jokin epälooginen asia jota ajattelet tai teet

en usko että tähän on edes mahollista löytää kuvaa, mutta tarkistan aina ettei mun selän takana tai nurkissa ole ketään. ja usein, kun istun autossa ja ajetaan esim. rantakylästä kotiin, joka on niin tuttu reitti että osaan se vaikka silmät kiinni, käännän aina tietyssä kohdassa pään tiettyyn suuntaan.

Day 22| todella vanha kuva itsestäsi
Tää ny ei oo todella vanha, tää on joskus joulun jälkee... oisko vähä enne uuttavuot ? olin just värjänny noi pinkit ja voiku miul o noit ikävä.

Day 23| 3 asiaa joita haluat tehdä ennen kuin kuolet

... en osaa vastata tähän.

Hei taas jälleen kerran~ neljä päivää tässä on vaan hujahtanu ja muutenki nää päivät tuntuu vaan ... valuvan ohi. :D en kässää yhtään nyt taas. viikonlopun olin kokonaa Pinjalla juhlimassa synttäreitä ! oli ihan kivaa, koko viikonloppu meni lievässä sokerihumalassa ja viimeyön oon valvonu melkeen kokonaan pahan olon ja painajaisten takia. perjantaina ois bilsan koe johon pitäs varmaan lukea mutten jaksa laiska ku oon, nyyhkis. okei, kyl miun on pakko alkaa lukea pian koska en voi päästää kouluu lipsuu jo tässä vaiheessa käsistä, jos haluun oikeesti panostaa. tuskin mä kuolen pieneen panostukseen. enkä kyllä kuole yhtään sen suurempaankaan panostukseen :DD mut minkäs tälle voin. Ainiin muuten ! sisko oli täs viikonloppuna meillä ja käsitteli eilen vähän miun hiuksia :D ... okei, leikkas vaann. ): mut hei, mullon taas sivukalju ! ... ei se oo kalju mut ihan sama ! kuvaa tulee hetiku saan kameraan pattereita D: asd.

mua muuten jännittää hirveesti joulu ja äää :DD oon pyytäny porukoilta pelkkää järkkäriä joululahjaks jaku ää meile on tullu anttilast paketti enkä tiiä mitä siel on ni se ahistaa miuta :D ku ne on sanonu et se on joululahja ja tällee. :D en tiiä oonko vainoharhane vai hä mutku ää D: vittumaist porukkaa meil XD

anteeks tämmönen ... mitäänsanomaton ja kuvaton postaus ;~; voin ehkä postata uusiks viel tänäänn mutten lupaa mitään. se o moro ny !

2 kommenttia: