30.9.2010


Tämmönen lyhykäinen näin aamutuimaan, jes. muokkaamattomia kuvia, suhteellisen vähän tekstiä yms. mukavaa.

Voisin vaikka alottaa pienestä valituksesta. Sain viime postaukseen kokonaiset 2 kommenttia. missä vika ? tiiän, mulla oli pitkä postaustauko, ja toivonkin, ettei se johtunu siitä, ettette kommentoinu. mä tosiaan toivon niitä erikoispostaustoiveita, mut jossei niitä tule, ei tule myöskään erikoispostausta. yks idea mulla on muhimassa ja valmistumassa tässä kokoajan, mut siihen voi mennä päiviä, hyvällä tuurilla muutama viikkokin. ): ja kommentoimallahan te osotatte miulle että ootte kiinnostuneita mun elämästä ja tästä blogista, joten voisitte kans koittaa näyttää sen et teitä kiinnostaa ! sehän nostaa myös miun kirjotusfiilikset huippuunsa.
Värjäsin viime viikonloppuna hiukset. :3 tässä muutama kuva, nää nyt on tosiaan siis muokattuja koska oon muokannu nää aiemminnn.

Eli siis blondasin. Alan tästä vaalentamaan hetiku saan rahaa väreihin :3 joten siis sitä odotellessa !
Illalla postailen varmaanki tästä päivästä vähäsenn ! eli siis nyt baibai, pitää lähtee pukemaan yms.

with love, misaki

3 kommenttia:

  1. MÄ kommaan aina ! :< älä syytä mua , oon kiltti ja ihana ku kommaan aina <3345 eiks;;D mut siis joo öö erikoispostaukses voisit tehä jotai lempibändeistäs , VIDEOPOSTAUS , öööäöäö . hm . kaveripostaus ja öäää . hm päivänikuvina postaus eiku hei teit sie sen jo, en muista ja tällät . :---)

    VastaaPoista
  2. hei nii . muloli samat asiat mieles ku annila ):: . jote öööö.. kyl keksin viel jonku hm.lempiVaatepostaus? (__: joku tän tyyppine :D

    VastaaPoista
  3. mua kiinnostaa :< jaja must ois kiva jos tekisit kans videopostauksen ! . c: ja noi annin ehotukset on hyvii ja lupaan et alan aktiivisemmi kommentoimaa .

    VastaaPoista