2.5.2010





Hei taas, ja sori, et päivitän näin usein. XD mutku äää, ku joskus tulee niitä aikoi ettei taho päivittää, ni päivitänm teile nyt paljo, ettei ois kauhee tyhjä blogii!1

Mun vappu on ollu hyvin yksinkertane : oon vaan istunu kotona kipeenä. Olin perjantain pois koulusta, ja kaikki väittää et lintsasin.... <123456789 mut tän postauksen aihe on TADAA, HIUKSET.

joku varmaan tuntee mut niin hyvin, että tietää, et värjään tukkaa tosi usein. Voisin täs vaik luetella mun hiushistorianki.
Värjäsin ekaa kertaa ööö kolmosella, punaseks. sitte ne vaaleni oransseiks, ja kolmosen luokkakuvassaki mulla on oranssit hiukset. ne oli hirveen malliset, mulla oli tasaotsis joka oli tosi lyhyt... :d ja sit ne oli pitkät ja rumat.

No sitte mä värjäsin uusiks punaseks. mut sitten kyllästyin kesällä, ja vedin siihe blondin! mulla on nelosen luokkakuvassa vaaleet, ihanan suorat hiukset, jokseenki aika lyhyet, ku olin lyhentäny niitä hirveenä.
Kyllä ne sit kasvo, ja kesällä mulla oli hiukset johonki rintojen kohalle, semmoset kusenkeltaset. ne oli hirveet.... XDDD


mut sitte kesällä lyhensin iha mahottomasti! mun tukka oli semmone samanlaine, ku ancafen mikulla smile ichiban ii onnassa. sitten se kasvo nopeesti ulos mallista, ja värjäsin muun tukan mustaks ja otsiksen pinkiks. En vielä sillo suoristanu hiuksii, joten ne oli iha hirveet ku tupeerasin ja paljo lakkaa, ja ku ne oli ihan kiharat... lol. hävettää kattoo niitä vitosen koulukuvii. HIRVEET. Ne oli sit aika pitkää mulla, kunnes vedin kokomustaks. mut sitte kevääl alotin blondaamaa. vedin kesällä platinaks ja sit tein jotai hirveetä.......


VEDIN TOISEN PUOLEN VIHREEKS JA TOISEN PUNASEKS. oikeesti, ne oli hirveet!! ne oli mulla kesän, mut annoin niide kuluu pois niide värie. sitte aloin suoristaa sillo kesäl, ja ne oli kivat ne vaaleet ;3 mut sitte vetäsin siniseks. no, ne oli koulun alussa mulla ja sitte vetäsin enne miyavin keikkaa mustaks. (taas) eli kutosen luokkakuvas mulla on mustat hiukset + pidennykset, jotka kyl feilas aik kauniisti mut ei siin midii. myvis mulla oli kans mustat + pidennykset. olin sillo jo oppinu laittaa ne kivemmi ne lisäkkeet, ne ei näyttänykkää iha hirveiltä.


sit aloin taas enne jouluu blondaamaan, ja sit joululoman vikana päivänä vedin hiukset pinkiks. ne oli kivat, itseasias mulla on niitä hirvee ikävä... sit mä vedin siihe "punasen" päälle, ja huomasin sit värin jälkee et mun tukka oli aikalailla semmone vammane punaruskee! no, olin sen kaa pari viikkoo, kunnes jessi sit värjäs mun hiukset vaaleiks taas. en ollu sillei pitkää, vaa hommasin taas pinkit hiukset.


no sitte mä blondasin nää taas ja tässä sitä ollaa, sini-pinkki-vaaleessa. mut siis, oon huomenna menossa ostaa hiusväriä............. punasta. oon vähä miettiny millasta, tässä muutama kuva :


eli siis, en halua tämmöstä ruskeenpunasta. eieieieieieieeieieieieieiei varmana.

tää on siis se, mitä mä tahdon. tai siis tommone kirkkaanpunane, ehkä vähä oranssiin vivahtava. pitää huomen käydä kattoo ekaks hairstoresta jos ois halpaa, sit ehkä sokos ja sitte tokmanni, ku siello mahottoma halpaa. mut siis, huomen palaan hiusasiois, MORO.

3 kommenttia:

  1. voisitko vaihtaa tota tekstin kokoo isommaks, kiitos :----D

    VastaaPoista
  2. mä haluun nähä sen kuvan missä siul o ne mustat hiukset ja pinkki otsis jossa siis oot vitosella ! :DD mheheh
    siu pittää näyttää se joskus miule

    VastaaPoista
  3. joo hei lait vanhoi kuvii sust vanhoil hiuksil ja sillai ! :D ne on söpöi c: siis ne ainaki mitköä oon nähny :> ja aa cant wait et saat ton uuen letin värjättyy , tahtoo nähä !

    VastaaPoista