2.5.2010

100 faktaa

1. Mun koko nimi on Nita Sofia
2. Vihaan mun etunimeä
3. Mä asun Mikkelissä
4. Mulla on 6 perheenjäsentä
5. Isosiskot Jonna ja Janita, isoveli Jirko, äiti Päivi, isä Ari ja Janitan poika Veeti
6. Joka on oikein hupaisaa seuraa
7. Mun lempibändi on joko Ripsipiirakka tai Klamydia
8. en oo siitä ihan varma
9. Mun tekee mieli ruokaa
10. Happy Meal tai Mc Nuggets KIITOOS.
11. Tahtoisin Ronjan (mun bff) tänne

12. mut ei se pääse, sillä ei oo kyytiä
13. Mun mielestä aasialaiset on kauniita
14. mua väsyttää
15. Mä tahtoisin laihtua
16. ja pienemmän nenän
17. ja tahtoisin pidemmät hiukset
18. ja niiden kuuluis olla punaset
19. mä voisin uskoo, et lopetan tän kesken jossain vaiheessa
20. lähen tämän jälkeen lenkille
21. ...jos siis saan tätä ikinä valmiiks
22. ootan kesää hirveesti
23. ku sillo on lämmintä
24. ja näen paljon kavereita
25. ja versaillesin ;u;
26. mä seurustelen
27. ja mun seurustelukumppani (lol mikä sana XD) asuu porissa
28. mä näin sen viimeeks LM.C'n keikalla
29. me tavattiin siellä ekaa kertaa
30. ja sitä seuraavana päivänä alettiin seurustella
31. mulla on sitä hirvee ikävä
32. mulla on ikävä myös essiä ja emmaa
33. ja annia ja jessiäki
34. myös ronjaa, vaikka se asuuki mikkelissä
35. juttelen mesessä essille ja jutalle
36. heräsin tänään kaheltatoista
37. menin nukkumaan viime yönä kahelta
38. ja sitä edellisenä neljältä
39. mun ei ois pitäny valvoo ku en sit saa ens yönä unta
40. rakastan käsitöitä
41. mun suussa maistuu oksennus
42. mä haluaisin kattoa jonku leffan
43. mieluiten kauhua, mutku en sit sais unta ens yönä
44.en tykkää hevosist
45. koska musta ne on vaa metukkaa
46. mä tiiän et se on tyhmää
47. mun lempijuoma on Sprite
48. Mountain Dew on kans hyvää
49. ja eeässä
50. oon tosi huono matikassa
51. ja unohan usein tehdä läksyt
52. oon aina kipee ku ois koe
53. ja kaikki luulee et lintsaan aina niistä
54. mut mä en voi lintsata, ku äiti laittaa kouluu jossei oo kuumet
55. mut eihä ne kukaa usko
56. mullon vaara jäädä luokalle
57. tai niin mä luulisin
58. oon 156cm pitkä
59. ja painan 52 kiloo
60. = oon hirveen läski
61. aina mä mietin et miksei mulle tule kommentteja
62. tulee aina semmone "no hö eikö kukaa lue näitä".
63. mä rakastan kommentteja ja ne piristää huonoina päivinä
64. mun pitäs säästää 90e vaatteisii
65. mutku en jaksais
66. mulla ei oo just nyt yhtään rahaa
67. jossei H&M lahjakorttii lasketa
68. sielläkin on vaan 90 senttiä.
69. meillä on neljä koiraa ja yks kissa
70. koirien nimet on Dina, Vili, Viivi ja Vilma
71. Kissan nimi on Miau, jonka Veeti keksi
72. Veeti on siis 4v
73. mulla on synttärit 21.10
74. oon syntyny samana päivänä kun ystäväni Rini/Emma
75. Haluaisin jo pois peruskoulusta
76. musta tulee ehkä parturi/kampaaja tai lävistäjä
77. tosin oon neulakammonen + verikammonen ni ei välttämättä ois hyvä toi lävistäjä
78. haluaisin oppia puhumaan japania
79. haluaisin käydä japanissa
80. en soita mitään soitinta (jossei nokkahuilua lasketa)
81. haluaisin oppia soittamaan kitaraa tai bassoa
82. teen sen takii tän, et mulla oli tylsää ja halusin postata
83. + mun kamerasta on patterit loppu, ni en voi kuvata
84. mulla on vaaleanpunainen kamera jossa on 10.2 megapixelii
85. en oo juonu elämäni aikana alkoholia yhtä lasia enempää
86. ja sekin oli vahinko
87. en oo koskaan polttanu
88. ja oon päättäny, et en tuu ikinä polttamaankaan
89. meidä perhees kaikki muut polttaa paitsi miä ja veeti
90. oon ylpee itestäni et sain tän tehtyä
91. haluaisin laittautua
92. mulla on nuha
93. mulla on maha-, selkä-, reisi-, korvanlehti- ja kaulafetissi :D
94. ihmisten korvanlehtiä on kiva näykkiä
95. pussailu on kivempaa ku halailu
96. mä oon aina hellyydenkipeä
97. Oon syntyny vuonna -97
98. Haluaisin jo värjätä hiukset punaseks
99. Välillä musta tuntuu, et ketään ei kiinnosta miltä musta tuntuu
100. mä rakastan eläimiä!

2 kommenttia:

  1. äää sori ku en oo kommetoinu, miä luen kyl ihan kaikki postauukset mitä teet mut emmää ikinä onnistu vaa kommetnoimaa sulle >::

    mulle tuotti kauheia vaikeuksia tehä tää sata asiaa minusta juttu mut sulla tää näytti jotenki et keksit nää helposti tai jtn joo mut en tiiä :-----D

    p.s. kiitti vielä siitä headerista (:::

    VastaaPoista
  2. kivaa ku oot rupenut (en.osaa.kirjoittaa.com) postailemaan useemmin. tää sun blogi on yksi lempiblogeistani :3

    VastaaPoista