5.5.2010

päätin tehä tämmösen hassun jutun (lol XD), jonka avulla saatte tietää musta lisää. ;3
KYMMENEN TOTUUTTA SINUSTA:
1. Haluaisin olla poika.
2. oon 156cm pitkä.
3. mun oikea hiusväri on vaalea
4. musta on tyhmää syrjiä neekereitä yms
6. tahtoisin oppia soittamaan kitaraa.
7. mun kaveri pitää mulle japanintunteja (no mesessä mut ihasma)
8. Kiroilen.
9. Ronja on mulle rakas.

10. Meidän Miau (kissa) on mulle kaikki kaikessa.

KOLME ASIAA MITÄ HALUAISIT SANOA KOLMELLE ERI IHMISELLE JUURI NYT:

1. Tavattiin n. 6 vuotta sitte. sä oot mahottoman tärkee, ilman sua en jaksais elää. mullon sua ikävä, vaikka asutaanki samassa kaupungissa. voisin viettää sun kaa aikaa joka päivä, kokoajan.
2. oot mulle hiton rakas, ja mulla on sua hirvee ikävä. rutistan sun kylkiluut myttyyn ja pussailen sut märäks sittenku nähään. ♥

3. sä oot muuttunu hirveesti. susta on tullu outo, erilainen. et oo sama ihminen, kehen tutustuin.
VIISI TAPAA SAADA SYDÄMMESI:

1. On oma itsensä.

2. luotettava.3. Hauska.
4. Hyvännäköinen.
5. Kiltti.
KUUSI ASIAA JOTKA TEET ENNEN NUKKUMAANMENOA:

1. Käyn suihkussa.

2. Pesen hampaat.

3. Pesen naaman.

4. Vaihdan pyjaman.

5. Luen.
6. Datailen.

VIISI ASIAA JOITA VIHAAT:
1. Matikka.

2. Lila väri

3. Kaksnaamasuus

4. Esittäminen

5. Ihmiset, joilla ei ole koskaan mikään hyvin

NELJÄ VAATEKAPPALETTA JOTKA SINULLA ON PÄÄLLÄSI:

1. Harmaat pillit
2. Vihreemusta huppari
3. Kiroileva Siili - t-paita.
4. mustat sukat.
KAKSI ASIAA JOTKA HALUAT TEHDÄ ENNEN KUIN KUOLET:

1. hypätä benjihypyn!
2. päästä kivaan ammattiin.
YKSI TUNNUSTUS: 1. mulla on hirvee ikävä mun kultaa. ♥
Mä haluun matkaa kauas täältä
Kunpa totuudelta voisin mä selkäni kääntää
Haluan vaan sun luokses takas
Haluan sua vasten vaan painautua rakas
Oot niin kaukana musta ja mä mietin
Joka hetkee jonka sun kanssas vietin
Jätin sydämeni jonnekkin kauas pois
Ottaisin sut mukaan jos sen takas hakea vois
Oot mielessäni sekä joka muistossa


Nyt parempilaatusta kuvaa uudesta tukasta, ku viime postauksen kuvat oli vähä huonoja!Tämmöstä siis. Tähä muutama biisi, joita kuuntelin samalla ku tän väsäsin :






2 kommenttia: