1.5.2010

ANSWERS

No oho, pidän lupauksista ymsymsyms mut teenki kysymyspostauksen nyt!

Lempivärisi ?
mu ehoton lempiväri o aina ollu keltane. x'3

Tämän hetken top 3 lempibändiäsi ?
apua oikeesti...
1) Ripsipiirakka
2) LM.C
3) All Time Low
ja siis pakko jatkaa etiäpäi, An cafe tulee nelosena. Uskon, että se nousee ylemmäs, sitku ne palaa tauolta, mutta siis joo.

Oletko käynyt millään keikoilla ?
Olin kattomassa An cafea 18.3.2009 Tampereen Pakkahuoneella, Miyavia 22.09.2009 Tampereella kans ja LM.C'tä Helsingin Tavastialle 5.4 ja VERSAILLESIN KEIKALLE meen, 29.6 X3

lempiaineesi koulussa ?
mun lempiaineita on taideaineet, tai siis ylipäätäsä semmoset. Kuvis, musiikki, rättikässä.

Mansikat vai kirsikat ?
mansikat ehottomasti :D

- millai su koulu menee tai shillai siis ootko hyvä koulus ?
mä oon koulus kai iha keskiverto.

- mm , kaua oot kuunnellu j-musaa ?
joulun viis vuot, mut siis n. 4vuotta. :)

-lempileffa ?
titanic :D Leonardo DiCaprio... ♥


-lempparijäätelö =)
apua dfjkerfljf suklaavaniljapehmis. :D

- lempivaatekauppa ?
cybershop, mut siis näistä perusmestoista varmaanki ööö SEPPÄLÄ.

suklaa vai salmiakki?
salmiakkisuklaa!! XD

mistä sait idean pitää blogia?
luin muiden blogeja, sit tuli semmone "mäki tahon purkaa ajatuksiani nettiin tolleenn" ja siitä se site lähti. XD

Minkä ikänen oot? Ku tossa about me-jutus ei lue >:
mä oon 12, täytän 21.10 13. :3

Mitkä ovat lempivaatteesi ?
ööö keltaset! ja ylipäätäsä värikkääätt !1

Oonko oikeesti maan ainut tyttö, jonka mielestä Johnny Depp on yks söpöimpiä miehiä maailmassa... ;;uu;; ?



Oikeesti söpöintä... ;u;♥

No mut, hyvää yötä, palaillaa huomenna!
♥ teidä misaki

4 kommenttia:

  1. Johnny ei ole söpö, se on seksikäs

    VastaaPoista
  2. Toi Leonardo on kyllä aika komee ilmestys;D Ja toki Johnny Depp myös!! ~Anni

    VastaaPoista
  3. LILI & Anni : Mä jotenkin kyllä arvasin, etten oo ainut, joka näitä kuolaa... XDD

    VastaaPoista
  4. Täältä löytyy kans Johnny-fani! <3 *w*

    VastaaPoista