18.11.2013

Toivo on vain ensimmäinen askel tiellä pettymysten

Terve taas!

Oon pitänyt pienimuotoista "taukoa" bloggailusta. Ei ole sen suurempaa syytä ollut, joutunut vähän selvittelemään asioita päässä ja pistämään asioita tärkeysjärjestykseen, ei mitään vakavaa. Olen myös miettinyt, mistä tänne blogiin voi kirjoittaa?

Mikä ihmisiä kiinnostaa? Jaksaako kukaan lukea höpötystä jostain arkiasioista ja perusreissuista? Tuskinpa. Siitä varsinkin olen viimeaikoina panikoinut. Mun asut ei arkisin ole kuvauksen arvoisia, mustat farkut, kaulahuivi ja nopeesti valittu pitkähihanen ei ole sitä mitä haluan blogiini jakaa. Kuitenkin hyvin harvoin olen paikoissa, joista sais blogiin kirjoitettavaa tai varsinkaan niitä asukuvia. Enkä jotenkin usko että edes osaisin mukautua siihen massablogien muottiin, jos tätä termiä jo nykyään voisi käyttää. Enkä nyt meinaa että jokainen asukuvablogi on massaa, en todellakaan. Kuitenkin musta alkaa tuntua että blogi ei ole kiinnostava, jos sulla ei ole vähintään kahta vaatesponsoria, et kuulu Indiedays Inspirationiin tai et postaa niitä asukuvia. Ja se on surullista, koska luen monta blogia joka ei sovi tähän muottiin mutta kirjoittajat on niin mielenkiintoisia persoonia.

Saikohan kukaan kiinni ajatuksesta...? Kommentoikaa jos joku pysyy perässä!

Oli minulla myös asiaa. Nyt höpäjätään pitkästä aikaa hiuksista. ...Ehei, ette saa vieläkään niitä tutoriaaleja. Anteeks!! Mutta joo.

Aloitetaan ensin vaikka viimeaikaisista hankinnoista hiuksiin liittyen: DSC_0084

Proffs oli lopussa ja oltiin Pielavedellä, ei Seppälää saatikka Kicksiä lähimailla. Oli pakko tyytyä S-marketin valikoimaan. Hetken pähkäilyn jälkeen totesin että tämä on ehkä se lupaavimman oloinen tuote. Ja ei ainakaan näin kahden päivän testailun jälkeen ole tuhoontuomittu, tänään jopa oli tukka vähän tuuhea vaikka se olikin ollu melkein 6 tuntia kokkihatun alla.

DSC_0093

Tulipas tästä kuvasta hassun valkonen, ei jotenkin tämän blogin tyypillistä antia :D kuitenkin! Olin saanu tukkani siihen pisteeseen että se oli vaaleanoranssin ja tummankeltaisen sekotus. Mulle kuitenkin sanottiin että nyt kannattais pysyä väreistä kaukana, takatukka imee kaiken itteensä niinkuin sieni ja muutenkin koko tukka on jo aikamoista hattaraa. Olin parista blogista lukenut näistä hyvää palautetta, joten ei kun Prismasta nämä kyytiin, about 8e/kappale. Olin muutenkin käyttänyt Biozellin tuotteita aiemmin (jonka merkin tököttejä nää siis on) joten luottavaisin mielin oltiin liikenteessä.

Ensimmäinen asia mistä suihkuun päästyäni järkytyin, oli shampoon väri. En varmaan ikinä oo nähny niin syvän siniviolettia shampoota! Latasin aineet päähän ja suihkusta tullessani järkytyin. Vaaleankeltanen tyvi loisti kirkkaanvalkeena. Takatukka myös. Ainoostaan eestä ja sivuilta oli tukka vielä keltanen, koska ne on kokoajan vaalentunu jotenkin huonommin. Mutta, lisää näistä vähän myöhemmin!

DSC_0090

Äiti kävi halvan alkoholin luvatussa maassa, Virossa ja toi mulle tuliaisena tämän (ja liikaa suklaata). Kiskasin tän tänään sitten päähän koska keltasuus suututti...

DSC_0091

Tää väri lupaili mulle paljon, koska violettihan taittaa hyvin keltasta. Tuo ei siis ollut noin sinistä vaan aika lilaa!

Arvatkaa vaan millaset raivarit tää neiti sai, kun väristä ei ollut paljoo mitään hyötyä. Paitsi tottakai latvat hamputtu enemmän ja tukkaa vaan irtos. Teki hetki mieli itkee, aloin käymään aika epätoivoseks ja ehkä hetken jopa mietin että kävelen k-kauppaan ostamaan mustan värin enkä ikinä palaa siltä polulta. Onneks kuitenkin keksin hopeashampoon auttavan ongelmaan! Ensin pesin koko pään sillä ja annoin sen vaikuttaa hetken. Sitten kuivasin tukan ja lätkäsin keltasiin osioihin shampoon kuivana. Annoin olla jonkun 10 minuuttia ja pesin taas. Sitten muistaakseni pesin taas (...:D) ja pistin sekasin hiusvärin hoitoainetta ja hopeahoitsikkaa tukkaan puoleks tunniks. Shampoopesujen ja hoitoaineiden välissä pidin päässä varmaan tunnin ajan hiushoitoa. Sen jälkeen tukka on semmonen aika tasasen vaalea, VIHDOIN! Nyt olen onnellinen ja melkein blondikin siihen lisäksi.

jooPicMonkey Collage

Tältä näytti tukka ennen operaatiota. Sori hienot naamasensuurit. Mutta kuten kuvasta näkyy, päällä ja takana havaittavissa vaaleaa mutta sivut keltaset. Ei ne kyllä (miun mielestä) ollu noin pahat irl, salama vähän pahentaa tilannetta.

Ja jälkeen kuvaa mulla ei ole, lol. En vaan jaksanu koska lagaan.

Snapshot_20131113_9

Tässä webbikuvaa kuitenkin parin päivän takaa joka vähän antaa tuota keltaisuutta anteeksi.

 Tämmöstä viimepäivinä, mites teillä? Ens viikonloppuna oon menossa Helsinkiin joten viimeistään sen jälkeen jos saisin jotain aikaseksi. Palaillaan toivottavasti pian!

2 kommenttia:

  1. Älä tule helsinkiin jos ajattelet et henkes on sulle rakas!!!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. aika bädääässssiä tulla blogissa uhkailemaan anonyyminä :DDDD

      Poista