5.8.2013

I'm taking back every hateful thing I ever said about love I realize I need it And baby, you're the one

Heyoooo!

Hirveen moni teistä ei kai oo mun facebook-kavereita. En jaa siellä mitään hirveen salaista, lähinnä kaikkea pientä ja turhaa. Nyt saatte kurkistaa mun henk.koht. profiilin puolelle muutaman screenshotin matkassa! Huomioikaa pliis myös mun hienookin hienommat sensuurit.

blogi1

… oikeesti demi.fi on maailman parasta viihdettä.

blogi9

Saatan helposti syödä paistinpannullisen vasta paistettua kanaa yksin. Äiti aina estää mun suunnitelmat… tyhmä.

blogi2

Tää vissiin on sitä surullisenkuuluisaa sukulaisrakkautta. Kaks ekaa kommenttia mun serkulta, ja vika mun sedältä eli serkun isältä… :DD

Hääkuvia postailenvarmaa myöhemmin sitten erikseen ! :)

blogi3

Story of my life.

blogi4

blogi5

Älä päästä ketään puhelimelles/koneelles jos fb on auki. Tässä hyviä esimerkkejä, mitä muuten voi käydä.

blogi6

öööö joo. Levoton yö, ei muuta.

blogi7

Öisin olen supersankari. Tai ninja. Tai mitä vaan.

8652_348551895277649_1343207511_n

Tää nyt ei oo fb-päivitys mutnii… vietettiin viimestä kertaa aikaa koko porukka (Minja, Roosa, Iida, Jenna + vierailevat tähdet Ilari ja Valtteri) piiitkäään aikaan, koska lähetään ympäri Suomee opiskelemaan :( Ikävä jo nyt!

Ja nyt loppuhuipennus…

blogi8

…. me haluttiin soittaa Valtterille tervetuliaskappale mut ei sitten. :(

Ja muuten kuulukin sitten tosi hyvää! Itseasiassa, parempaa kuin aikoihin. Hihihihihih. Siitä lisää sitten hiukan myöhemmin.

Palaillaan parin päivän sisäään!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti