22.7.2013

They don't care what's wrong or what's right or what's fair

Eli nyt jatkoo sille haasteelle minkä alottelin aiemmi !

1 – My hobby

Joo. Mulhan ei oo mitään vakituista harrastusta just nyt. Harrastin joskus lentopalloo ja se ei ollu mun juttu, mua ei vaan oo luotu joukkuelajeihin, varsinkaa tommoseen missä ois hyvä olla ketteryyttä ja pituutta… :DD

large

Niin. Tosiaan mun lentopalloilijan ura ei ollu kovin hehkee, kolmisen vuotta sitä kestin mutta sit kyllästyin joukkueeseen ja ylipäätään siihen että olin siinä lajissa ihan paska. Oon venäyttäny mun jokasen sormen, saanu molempiin nilkkoihin ja ranteisiin rasitusvammat sekä vasempaan polveen jonku niveljutun, et kärsin loppuelämän kivuista. Jee. Semmonen urheilumeininki.

Nykyään tosiaan en harrasta vakituisesti muutaku suun soittamista ja silloin tällöin yleisen pahennuksen aiheuttamista. Halu harrastaa jotain soitinta ois suuri. Basso ois jees, mulla on jo valmiiks basistin aivot, soittotaito enää puuttuu.

sdjgk

ni!

SITTTEN. ajattelin alottaa semmosen musiikkihaasteen jonka varastin törkeesti Hannamarin blogista!

tumblr_mkoicyh2QA1rtn1v0o1_500

Eli, lähdetään loogisesti liikkeelle kohdasta yksi!

BLACKRAIN_07_COLOR-®Yann_Orhan-960x480-1370622821

Eliii BlackRain! Siis yksinkertasesti paras bändi ja kuumin rumpali.

Nyt sain vähä lisää näihi haastepostauksiinki täytettä ku voin aina lyödä kaks kärpästä yhdellä iskulla, HAH!!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti