30.7.2013

Sinä, sinä sinisilmä, pellavapää, hanki elämä ja kuole

Hei taas !

Sain tossa ööö no vähän aikaa sitten uuden puhelimen, Nokia Lumia 710.

Ollaan muutama päivä kuherreltu aika tiiviisti, ja en voi kyllä sanoo muutaku että tämä on sitten varmaan sitä rakkautta. (Hei olen Essi 6v Siilinjärveltä, onko tämä nyt sitä seksiä eikun…?)

Oon kuvaillu tällä luurilla aika paljon, joten ajattelin tehä postauksen ihan vaan puhelinkuvilla! Mutta olkaa onnellisia, tässä ei oo Instagramia (jonka takia sen poistin sivupalkistaki koska en mä tee sillä mitään siinä ku en sitä päivitä), joten ei tarvii kärsiä muokkausfilttereistä! Olkaa onnellisia, kaikki aina valittaa niistä ni nyt päästän teidät pahasta HAH. Olen Jeesus palvokaa mua….. Nita, keskity.

WP_000009

Inhottaa pistää nää näin suureks ku laatu on mitä on. No, mennäänpä silti! Tässä miä aamulla höhöh. Tätä menoo tästä postauksesta ei tuu yhtään mitään, en osaa keskittyä tähän. Nää on kuvattu sinä päivänä ku mulla oli pääsykokeet! En nukkunu yhtään…Ei vaan tullu uni. Pelasin puhelimella Dungeon Stalkeria ja puhuin facessa ihmisten kanssa :D

WP_000014

Tältä mun tukka näyttää ennen tasottamista…

WP_000015 (2)

…. ja tältä jälkeen!

Tuu taas istumaan mun kanssa parvekkeelle. Istutaan vaan hiljaa, tuijotetaan aamuöistä taivasta.

WP_000018

Okei tässä rupeen jo näyttää väsyneeltä…. :D

Mut väsymyksestä huolimatta meni pääsykokeet ihan hyvin! Nyt ootellaan tuloksia vaan :)

WP_000021

Käin kävelyllä ja eksyinki vielä. :( mut löysin itteni pian takas!

WP_000022

Käppäilin ympäriinsä ilman kenkiä. :D mul on tos alla sitten shortsit…

WP_000023

Käytiin Gina Tricotis ostaa mulle uudet housut, vanhat kulu tosiaan perseestä puhki… Ehkä joskus puolentoista vuoden päästä kävis taas uudet hakee ;D

WP_000026

Tää on otettu heti päiväunien jälkee, aika hyvi etten näytä ton pahemmalta! Ja mul ei oo tos otsatukan vieressä oikeesti tommosta ihme kohtaa, en tajuu mite toi näyttää silt niinku siin ois siili :0

WP_000029

Myöhemmi illal testailin kaikkia juttuja ens viikonloppuna olevii häitä varten. Iskä tosiaan menee naimisiin! Ton näkösenä siellä tullaan sit pyörimään, mut postailen varmaan parempia kuvia sit hiukan lähempänä.

Mun aivot lyö tyhjää, en vaan tiiä mitä sanoo. Saattaa harventua postaustahti tän jälkeen, saan ööö perjantaina vieraita, enkä tiiä kauan ne on. Kaiken lisäks Sanni tulee meille huomenna ja lähtee torstaina. Ei jää hirveesti aikaa. :( Anteeksi tästä siis!

Apuaaa tekis mieli kertoo teille niin paljon juttuja. Hihiii. Olen aika onnellinen just nyt. Oikeesti. Pitkästä aikaa. Hihihddlsdasdfgizjsk ♥

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti