20.4.2013

Mä olen kasvanut kiinni niihin ajatuksiin joita toisillemme totuuksina hoettiin

Helllooo! Pari päivää (viikkoo) on tuntunu siltä että oon kadottanu elämäniloni täysin. No, eipä mikään ihme ku arki rullaa tiettyä rataa: herään liian aikasiin, raahaudun väkisin kouluun, oon siellä, tuun kotiin, oon koneella, en syö, ikävöin ja meen ihan liian myöhään nukkumaan. No, eilen otin itteeni niskasta kiinni ja sosiaalisoiduin ja huomasin, että heti oli paljon parempi fiilis. :)
Tosiaan, eilinen koulupäivä tuntu menevän vähän paremmin kun ennen. Sen jälkeen lähettiin Minjan kanssa kaupunkiin, koska TITTIDITII Teuvo Loman oli siellä! :D Pyörittiin siinä sit hetki ja hihiteltiin aina kun nähtiin Teuvo, mutta sekoominen tapahtu siinä vaiheessa kun nähtiin Niko Helenius. OH MY GOD.
               DSC_0815
DSC_0817
Käytiin hiukan jutskailemassa siinä. :D oli kyllä mukavaa!
Repästiin Minjan kanssa vielä myöhemmin illasta ja aika pienellä varotusajalla lähettiin leffaan kattomaan Scary Movie 5. Siis kelatkaa, minä! En yleensä ikinä tee mitään sillee extempore ja nyt sitä vaan mentiin. Ihan loistavaa tehä välillä myös näin. Leffa oli kyllä aika pohjanoteeraus ja 7-luokkalaiset valtas teatterin mutta minkäs teet.
Sitten muutamat puhelinkuvat!
04fbf970a81811e284b222000a1fbcf6_7
Miä ja Pauliina kotsantunnin alussa. Meillä on torstain kotsassa mun mielestä ihan älykiva ryhmä ja se surullinen fakta, että niitä kertoja on jäljellä enää 3, tuntuu nyt jo pahalta. Tosiaan, muutenha ois neljä mutta helatorstai syö yhen pois. Ja meil on kaks viimestä viikkoo projektiviikkoja, pääsin kaikkien mun kavereiden kans ryhmään, joka tekee ysilehtee. :D
Oikeesti, pikkuhiljaa alkaa iskeytyä vasten kasvoja että se on kuus viikkoo ja 27 koulupäivää että peruskoulu on ohi. Hirveesti on jääny muistoja, niin hyviä ku huonoja tän 9 vuoden aikana ja oon saanu ystäviä joita kukaan ei tuu koskaan korvaa. Tuun niin varmasti itkemään kevätjuhlassa…
ae2fa538a81711e293a322000a1f92e9_7
Tehtiin pitsaa. Yritin tällä kuvalla näyttää kuinka paksu se on mut ei oikeen onnistunu. Toi oli ainaki sen viis senttii paksu mut hyvää oli! omnomnomnomnom.
ba35e91aa74e11e2a12822000a9f18f6_7
Ja siinä meitsi. Oltiin käymässä Olkkarissa joka on siis nuorisotalon tyyppinen, mutta missä voi myös käydä puhumassa aikuisille jos joku painaa mieltä tai jtn. En osaa selittää. Se oli siisti paikka ja suunniteltiinki Minjan kanssa menevämme naimisiin siellä….
Ens viikolla mulla on myös pääsykokeet, kampaajapuolelle ja tarjoilijapuolelle. Pitäkää mulle peukkuja, jännää ihan sikana!
Tänä viikonloppuna juhlitaan hiukan siskonpojan synttäreitä ja pitäs tutkielma saaha loppuun. Aion myös rentoutua kunnolla. Ekaa kertaa reiluun kuukauteen oon viikonlopun yksin. Aion nauttia tästä yksinäisyydestä nyt hetken aikaa. Tekee ihan hyvää.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti