1.1.2012

Heihei paras vuosi, tervetuloo parempi.

Eli…. homma on kai aika selkee? Kuvia, kuvia, kuvia! Ja selitystä. :D

TAMMIKUU

Ei tapahtunu mitään erikoista. Seurustelin! Tää on aika randomikuukausi koska se vaa oli. :D Värjäsin tukkaa ahkerasti, venytin korvia, näin Iinaa, Pinjaa ja Vilmaa, rakastuin.

TAMMIKUU1


TAMMIKUU2
TAMMIKUU3                   TAMMIKUU4

TAMMIKUU5

HELMIKUU

Sain Pepen, hengasin Ronjan kanssa, värjäsin tukkaa(taas), olin Lahdessa ja näin Reckless Loven neljättä kertaa koko elämäni aikana.


HELMIKUU1

HELMIKUU2

HELMIKUU3        HELMIKUU4

MAALISKUU
Reckless Loven baarikytis Mikkelissä, näin Anen kahesti, olin Kotkassa.

MAALISKUU1

MAALISKUU2


HUHTIKUU
Yks tapahtumarikkaimpia kuukausia. Reckless Love @ Mikkeli, Reckless Love @ Heinävesi, Reckless Love-kytis @ Kotka, haastis.

HUHTIKUU4      HUHTIKUU1

HUHTIKUU2

HUHTIKUU5

TOUKOKUU

Olin paljon himassa, Reckless Love @ Kuopio, Tragic Gunns @ Otava.

TOUKOKUU1       TOUKOKUU2TOUKOKUU3
TOUKOKUU4

KESÄKUU
Tää ja tammikuu oli ehk laimeimpii kuukausii viimevuon. Venla oli meil, olin Varkaudes ja Venlalla.
KESÄKUU1

HEINÄKUU
Turun reissu ja risteily. Tammerfest, Pitkä Kuuma Kesä, Kuopiorock. Reckless Love, W.A.S.P., Uniklubi, Stam1na. Helvetisti ihmisiä, hyvää musaa ja meininkiä. Vuoden paras kuukausi. Iksu teitä kaikkia ♥
HEINÄKUU1

HEINÄKUU2  HEINÄKUU3
HEINÄKUU4  HEINÄKUU5

ELOKUU

Reckless Love @ Tykkimäki, ei oikeen muuta. Tästä ei ees ole kuvia.

SYYSKUU

Koulua, koulua, koulua ja vielä kerran koulua!

SYYSKUU1
SYYSKUU2

LOKAKUU

Synttärit, Reckless Love @ Kuopio. Olin Lahdessa Hannan tykö ja hengattiin Tiinan kanssa.

LOKAKUU1

LOKAKUU2  LOKAKUU3

MARRASKUU

Ei taas(kaan) yhtään mitään. JUMALAUTA OON OLLU TYLSÄ IHMINE:D

389064_2096536343382_1544571427_1701397_1695935791_n

JOULUKUU

Jouluaatto, Hardcore Superstar @ Jyväskylä.

392308_2194346148566_1544571427_1737092_831034299_n

Tälleen ku ite kattelen koko vuotta tiivistettynä yhteen kirjotukseen, mulle tulee haikee fiilis. Oon kokenu paljon mutta istunu ihan yhtä paljon vaan himassa.

Ja kyllä, ennenkun kukaan sanoo mitään, Reckless Love on iso osa mun elämää ja tulee olemaan. Se on vaikuttanu muhun niin vahvasti.

Mutta joo, eipä tässä taia muuta olla. Joulu oli ja meni, sain jotai randomilahjoja joita voin esitellä sitte seuraavaks ku saan aikaseks postaa.:DD Ainiin, mulla on Mötley Crüen keikkalippu! Muita tulossa? En vois keksiä parempaa settiä, kun HCSS, Crashdïet ja MÖTLEY FUCKIN CRÜE!!!!!!!

2 kommenttia:

  1. JA SE CRUE KANS SAA TULLA EIKÄ MIKÄÄ VINCE SAA HÄIPYÄ SAATANAa

    VastaaPoista
  2. että sä osaat nitskupitsku olla söpö :----(

    VastaaPoista