14.11.2011

all i wanna say is that they don't really care about us

Selasin vuoden vanhoja blogimerkintöjä, ja huomasin yhden hauskan jutun. Mulla tuntu olevan kokoajan kiire kaikkialle, mulla oli vaate- ja hiuskriisi, luulin olevani kai suhteellisen lihava ja olin päättänyt parantaa koulunumeroita täks vuodeks.

Mikä on muka muuttunut? Näköjään kaikki noista. Mulla on aikaa ihan liikaa, vaatekriisisti ei oo enää tietookaan. Okei, hiuskriisi on vieläkin mut joo. Mulla on vaikka kuinka monta lisäkiloa verrattuna vuoteen taaksepäin. Numerot on edelleen samoja (jossei huonompia), kuin viime vuonna. Huomasin olevani saamarin saamaton. Mulla on muutenki jumalaton kriiseily päällä.

Ens vuoden tavotteiks asetan: mun tukka miellyttäis mua, mun numerot ois parempia ja kaikki ois muutenkin yhtä hyvin, kun viime talvena.

Anteeks tästä. Voisin postata joskus tässä oikeesti kunnolla.

peeäs. kyrsii jonkin verran, etten voi kirjottaa tänne kaikkee, mitä haluisin, koska tätä lukee semmoset ihmiset. kivat.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti