25.5.2011

Viikko edellisestä päivityksestä ja oon viikon aikana vaan lagannu! :D Ollu kyllä kiva viikko, ei oo tarvinnu tehä oikeen _mitään..... tämmösestä voisin tykätä. Ei mulla oikee ollu asiaa mutku en halunnu päästää postaustaukoo hirmusen pitkäks... ainiin! Aattelin ottaa käyttöön semmosen jutun etten tee uutta päivityst ennenku tulee kommenttei ain edellisee, koska se tuntuu niin helvetin turhauttavalta etten viiti repiä turhaa asiaa. 8)
Kesäloma alkaa VIIKON PÄÄSTÄ:O ! En oikeest tajua, niin vähän aikaa...... kesälomasuunnitelmii ei oo pahemmi, paitsi nähä paljo kavereit. 8) ja tietyst käyä mahollisimman paljon keikoilla ! Mikkeli on syvältä joten en aio tääl istuu. :D En sit tiiä et mis kaikkial aion käyä näkee kavereit mut toivottavasti mahollisimman monella suunnalla ! kolme/neljä keikkasuunnitelmaa ois jo, ja ne ois semmosii :


RECKLESS LOVE @ KONALAN GRILLIJUHLAT, 18.6

RECKLESS LOVE @ JOENSUU, 12.7

RECKLESS LOVE @ TAMMERFEST, 16.7

RECKLESS LOVE @ PITKÄ KUUMA KESÄ, SÄRKÄNNIEMI, 17.7

...ja toivottavast monii muitaki tulis viel !
eli siis nytkun mulla on tää kouluvuosi tässä loppumassa ni aattelin tähä laittaa kuvia pitkin kouluvuotta 8) !
se siis ekana koulupäivänä. ei toki jännittäny tai mitää ? 8)
tässä vaiheessa aloin muuttaa tyyliäni "synkempään" ja siitäkös sain kuittailua. luokkalaiset sano kokoajan hevariks sun muuta. KIVA. 8)
joo hei mitä oli tapahtumassa.... oikeesti, hyi hele. en vaa yhtään enää diggaa tommosesta taisiis ei vikaa mut just noilla vaatteilla hyihyi.
sitte tuli tämmöne vaihe. tai no en nyt sanois vaihe........ jooentiiä, SIT NÄYTIN KUITENKI TÄLTÄ JOSKUS SYYSKUUSSA! XD

olin joutsenos annin luon joskus syyskuus, annii ja kumppaneit on tosi kova ikävä 8(
sit alkoki tukka vaalenee ! tosi vaalee on joo hei.......
tää on jossai ehkä lokakuussa. tukka edelleen ruskee ja saippuakuplat on kavereita. :3
sinivihreetä, how cool is that? ei yhtään, pää näytti merileväkasalta. no thanks!
ottis tasottu ja tukka vaaleni
ja tukka jatkaa vaalenemistaan. IHAN TOSI, en jaksa laittaa viime vuoden puolelta enempää kuvia joten hypätään tähän vuoteen ja kaikkiin metkuihin ;D
riemuidiootti sai järkkärin ja komiat lasit.
väri vaihtu mutta kaikki muu pysy. ehkä.
sitten minusta tuli pieni ja punainen! (enkö mä oo aina ollu pieni...? no, ihan sama!)
sain oman ja rakkaan värin takas. ♥ HEI tän vuoden puolelta on puolet vähemmän kuvia! ainiin, unohinko jo mainita? tän vuoden puolella mua ei enää kiusattu ja luokassa mun kanssa heitetään läppää. vihdoinki. eihän tätä ookkaan ku seittemän vuotta ootettu. ♥
siinä sit uusinta hiusjuttua, riemuidiootti vaihto takas tähän tuttuun ja turvalliseen. pinkki jää mun sydämeen mut saa olla kesän ajan ainakin koko päästä pois, raidoista kukaan ei oo puhunu mitää!
ei mulla kai muuta täl kertaa, näkymisiin huomenna !

3 kommenttia:

  1. UNOHIT SUUNITELMISTAS ET TUUT TÄNNE , OLEN LOUKKAANTUNUT 8( jaja si mää tykkäsin iha hirrrrrveen paljo noist mustista !1 ja nää mitkä sul nyt on on kans ihanat (;(;♥

    VastaaPoista
  2. aa hei nää kaikki sun hiuskertomukset on ihanii c:

    oon kateeline tost su keikkakalenterist. itteki pääsisin kyllä varmaa joensuuhu jos oikei suostuttelisin, mut raha.

    VastaaPoista
  3. ois kiva nähä kesäl c:
    ja kivoi tukkia sulla on ollu!

    VastaaPoista