18.5.2011

nyt voin kyl sanoo et kerranki on ollu tapahtumarikast aikaa tää ku en oo päivittäny ! on ollu sadatmiljoonat kokeet ja osa on saatu jo takas. matikka 8 ja terveystieto 8 ja ruotsi 6- ! iha hyvi kaikki menny mun mielest, ainaki mulle noi on tosi hyvii ! sit oli hissankoe tänää ja eile enkunkoe ja viime pe fyken koe ja sit oli matikan koe ja musiikin koe ja kaikkee :) perjantain ois viel musiikin käytännönkoe ja sit tän lukukauden kokeet ohi!♥

yhhyh muuteki ihanaa ku koht alkaa kesäloma ! kesäks ei oo viel pahemmi suunnitelmii paitsi 18.6 konalan grillijuhlat ja yllätys yllätys - reckless love... ja sit 16.7 tammerfest JA ARVATKAA MITÄ SIEL ON :) ja 17.7 pitkä kuuma kesä-ohjelma ja ...TIDII, RECKLESS LOVE :DDDDDDDd voi jestas oikeest...... ai mitenni mun elämä on ykstoikkost? :)

mut on kyl tosi paljo ny tuntunu silt et on vaa menny niiku elämän mukana, ei oo voinu tarttuu hetkee mut ehk se johtuu täst kiireest :s tänää oli ekaa kertaa kai semmone ku pystyin oikeest nauttii tänhetkisest elämäst vähää aikaa. istuin itestää saunas tunnin ja laitoin hiuksii tehohoidon ja kasvonaamion ja kaikkee kivaa :) pitäis tehä useemminki, tuli ihana olo !
... i know you want me ;) eiku...
on tapahtunu iha liikaa kaikkee näinä aikoin ku oon ollu hiljaa ! maanantainki oltii luokkaretkel mutku kaikki kuvat on jollai muil.... kivat. oon muute miettiny et tilaan pidennykset kai ens kuus :) sit saa tehtyy paljo kivempii kampauksii. ja kelasin et oisko siniset raidat cool? mitä mieltä te ootte? pitäiskö vai eikö pitäis?


siivosin eile mun vaatekaapin ja osan mun huoneest ja tajusin et mullei oo ku viis pitkähihast mitä käytän hups. :DDDd ja teepaitojaki ehkä ... kolme ja toppei viis. legginsei/housui ehk seittemät, mun on pakko saaha lisää vaatetta pian ! ja pitäis päästä vanhoist eroo. kattelin vaik kui paljo vaatteit mitä en enää tarttee, ei ketää sattuis kiinnostaa? :) kuvii saa pyytää ofc, mm. tokio hotel- paita ja laukku ois myynnis ! XD haluun niist eroo nopee... viekää ne pois............. mut on esim. pinkit farkut, vihreet farkut, vihree huppari josta on vetskari paskana, iso värikäs huppari ja kaikkee tämmöst :o kertokaa ofc jos haluutte tietää lisää ! (:
en yhtää tiiä, mitä mun viel pitäis kertoo. :o ku ei oikee oo kerrottavaa TAI SIIS on mutku ei sillee mitää erityist mikä ois jääny kunnol mielee. :s paitsi se et mun toinen korvaki on nyt jo 8mm ! 8) kuvaa tulee vaik huomen ku meinasin et huomen oisin postannu uusiks. pitää ny viel vähä katel mite jaksaa ! AINII ja onha mun hiuksiiki leikattu, sivukaljuu lyhennetty, nyt se on suht kivaisa ! mut eipä täs taia muuta, heips :)♥

PS.
HYVÄ SUOMI JA LEIJONAT !!!!1!!!!!1!!! hirvee rageemine ollu noitte juhlimisest MUT POJAT JUHLIKAA VAA, NYT ON TOSIAAKI AIHETTA !

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti