11.10.2010

i wanna sing a song with you

HAHA! miun kamera toimii taas :DD eli tässä postauksessa kuvia eilisestä, tadaah. XD

olin eilen ronjan kanssa :D en kuitenkaan koko päivää, mut tässä niitä kuvia :
Meidän eväät ... XD

Sitten käytiin illemmalla äitin kaa mäkkärissä ja tässä näitä kuvia autosta :)


Tänään oon ollu kotona koko päivän, koska mun mahaan sattuu niin pirusti, et on onni, et pystyn kävellä ees. :D joten tästä päivästä ei oo mitään kerrottavaa. Ah, voisin kertoa teille hiukan tästä mun lokakuusta.

Joten jos joku on päässy vilkasemaan mun kalenteriin, niin tietää, että mulla on hirveesti menoja. 12.10 ussankoe, 13.10 äikänkoe, 16.10 michael monroen keikka tavastialla, 18.10 matikan koe, 21.10 synttärit ja enkunkoe, 22.10 kemiankoe, 23-24.10 synttärijuhlat, 25.10 lähen kai poriin, 29.10 tuun kai takas ja samana päivänä on leffayö.

voiluoja, hirveetä juoksemista. kokeita stressaan aikalailla, panikoin michael monroen lipuista ja synttäreitä pitäis suunnitella ja porin matkaa säätää ja asdfghjklöä. muttaaa ehkä tästä(kin) selvitään hengissä ja kaikki kuitenkin palkitaan 25.11, koska reckless love heittää tampereen klubilla keikan ja voi luoja ette tiiäkkää kui paljo ootan sitä ! toivotaan nyt vaan, ettei se oo K-18, tai mä revin jonkun pään irti ...

koska mä oon nyt puhunut koko postauksen ajan, se on teidän vuoro. kertokaas mulle vähän teidän kuulumisia sun muuta ! =) ja niitä erikoispostausideoita ... :D

with ♥, misaki

1 kommentti: