12.9.2013

I've learned love is like a brick you can build a house or sink a dead body

DSC_0415

DSC_0436

DSC_0455

Tänään on ollu suoraan sanottuna ihan paska päivä. Liian myöhään valvottu yö takana ja 9-16 koulupäivä edessä. Mua ei oo tehty seisomaan keittiössä noin kauaa. Tajusin eilen vihaavani keittiötä. Fiksu veto mennä alalle missä ei muuta ookkaan, en voi muuta sanoo.

Rakastan kuvissa näkyviä laseja, en oo voinut käyttää niitä hirveesti. Ensinnäkin jos en pidä niitä tossa nenänvarrella vaan ns. "kunnolla" päässä, ne näyttää tyhmiltä. Ne on myös aika tosi löysät, enkä nää kunnolla niiden kanssa koska ne heijastaa sisäpinnalle mun omat silmät.

Laitoin eilen tukan eritavalla kun yleensä, mutta se näyttää kuvissa tosi retardilta. 

Hmm. En keksi enää muuta sanottavaa. Lähipäivinä postilaatikkoon pitäis kolahtaa nippu venytyskoruja ja kuvapostaustakin pitäis kuvailla. Jotenkin stressaa kaikki. Koulusta lähtien. 

P.S. En kato enää BB'tä kerta Andy ei oo siellä enää. 


 Baby don't disregard the fact
you'll always see me coming back
it makes no difference what you do
I'll always stay strung out over you

(kuten jonkun silmään varmaan pisti, oli vähän erilainen postaus kun yleensä. Mitä mieltä?)

2 kommenttia:

  1. hei mä niin tiijän mitä ajattelet niistä keittiötunneista! mä oon joutunu kestämään ne ja ne oli täyttä paskaa oikeeesti :-D teki aina mieli jäädä koulusta pois, mutta sekään ei ois auttanu mua pääsemään tälle tarjoilijan puolelle. Heti ku pääsin sit keittiössä pois ni oli parasta!
    Eli jos tarjoilijaks _oikeasti_ tahdot niin koita vaan ajatella sitä aikaa ku sun ei tartte enää pukee niit keittiövaatteit :) voimia ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ah ihanaa etten oo ainoo kenestä ne on iha perseestä! :D ehkä mä selviän, pakko!

      Poista