19.9.2013

Hei sisko lähde mun mukaan Voidaan kiertää koko maailma

Hei taas!

Ajattelin olla rikkomatta tätä jokailtaista postausrituaalia, vaikka vähän niin mieli tekikin kun ei oo hirvee höpöttelyfiilis. Mut eiköhän tää tästä!

DSC_0390

Tosiaan käytiin Pielavesi-suurcityssä pari viikonloppua takaperin. Ihme ja kumma vietin koko viikonloppuni siellä, enkä paennut viereisiin kyliin (Maaninka jne.) Kyllähän tuolla nyt välillä käy mutta pidemmän päälle voi ruveta ahistamaan.

Voisin listata pari asiaa mitkä vituttaa:

1. Facebookissa tapahtuva Ask.Fm huoraus. Oikeesti, mua ainakin kyrsii ihan kunnolla kun joku linkkaa askinsa viiden minuutin välein etusivulle. Tai vielä pahempia nää, joiden kysymykset näkyy siinä… Huoh. Tietenkin blogissa mainostaminen on eri, joten klikkailkaa ittenne tosta sivupalkista mun ask.fm sivulle ja kysykää multa jotain, mulla on tylsää. Aina.

2. Oikeesti, miks syksy? Okei no on tavallaan kiva kun vähän viilenee, ei tarttee käyttää pelkkää toppia ja shortseja välttääkseen kuumuuskuoleman mut miks???? Miks pitää sataa vettä? Eikö se pirun kylmyys riittäis, vaan siihen lisätään vielä sade? Otti tänään ihan urakalla päähän venata bussia 20 minuuttia kylmässä, kesällä se ois ollu vaan kivaa.

Hassua, etten just nyt keksi tän enempää! EIKUN:

3. Ihmiset, joilla on joku ongelma mut ne valittaa siitä muille, ihan niinkuin se ei ois itse aiheuttama. Jep, fiksua vinkua ku oot ite asias kussu.

DSC_0397

Julkaisen kuvapostauksen toivon mukaan ens viikolla, malttakaa siihen asti! Oon jo saanu suurimman osan jutuista kuvattua mutta laiskottaa niiden kohdalla, joita en oo vielä saanu taltioitua. Toivottavasti saan jonkun super inspiraation joskus tässä heheh.

Tänään on ollut hassu fiilis, aika onnellinen omalla tavallaan. En oo ainakaan kiukutellu kellekkään mikä on hyvä juttu.

Ja on positiivista että kello näyttää vaille yhdeksän, ja mua väsyttää! Yleensä oon vielä puolen yhden aikaan koneella ja sillonhan tunnetusti voidaan hyvästellä yöunet.

20121022_143342

Ja loppukevennykseksi hieno kuva viime syksyltä, jossa skeittaan. Jokainen varmaan arvaa miten toi päätty? Kyllä, olin kivetyksellä perseelläni alta aika yksikön. En muuten voi olla ainoo jota naurattaa ihan sikana toi Minjan lyhyt peukku! :D

Nyt voitte sanoo mulle viikonlopuks hyvästit, Venla tulee Mikkelihoodeille. Varmaan palaillaan hirveen kuvaspämmin merkeissä sitten, koska meidän molempien lempiharrastuksiin kuuluu oman naaman kuvauttaminen… ;D

p.s. Ihana anonyymi viime postauksessa kysy, että mitä aineita käytän. En yhtään mitään, sori vaan.

4 kommenttia: