7.8.2013

As long as you both live

Hejdå!

Oon alkanut ottaa aikamoista stressiä tästä blogista, joten oon harkinnut jonkinlaista hermolomaa. Pariksi päiväksi. En tiedä vielä! Jos tähän ratkaisuun päädyn niin ei se tuu olemaan monta päivää, tässä kuitenkin nyt on kaikenlaista.

Tosiaan koulujuttuja oon päässyt säätämään urakalla, kävin eilen hakemassa mulle ekan vuoden vaatteet (keittiöön) ja jotain koulutarvikkeita. Sain kulutettua Suomalaiseen ja Tiimariin yhteensä 70 euroa, OHO :D Liityin Suomalaisen kanta-asiakkaaks (koska alennukset) ja sanoin myyjälle mun sukunimen (Tick) niin tää kuuli Dick, ja sit sähköpostin (ankkalapsi@hotmail.com) nii se kuuli anallapsi…. ööö mitähä se on aatellu miusta XD

Kuitenkin, viimelauantaina juhlittiin häitä!

DSC_0001

Siinä miä ja miun serkku Roosa hississä. Miun piti otattaa parempi kuva asusta mut unohin, pläääh. No kyllä näistä jonkun käsityksen saa! Mekko oli siis Sister's Pointin.

Kirkosta en julkase kuvia, en haluu ruveta esitteleen täällä koko sukuni naamaa. :)

DSC_0020

Mentiin juhlapaikalle ja saatiin tervetuliaismaljat. Tuo oli Pommacia tai jotain vastaavaa, ei hirveen hyvää mut kyllähän tuon joi.

Syötiin siinä (ja tiputin kaks perunaa lattialle, öö joo hyvä Nita) ja rupateltiin niitä näitä serkkujen, setien ja ukin kanssa. Oli kiva nähä pitkästä aikaa, vaikka iskän puolelta meitä oli hurjat 7 vierasta! No mut, laatuhan korvaa määrän joten… ;)

DSC_0025

Jossain vaiheessa pienen hääpaikan lämpölukemat alko nousta kiitettäviin lukemiin, syödessä oikeesti valu hiki ihan kunnolla kaikilta :D Paettiin sitte viereiseen leikkipuistoon serkkujen kanssa tuulettumaan (ja riekkumaan kuin 5-vuotiaat)!

DSC_0041

Tää on nyt vähän pikkuinen ku piti rajata. Saatiin saippuakuplahärvelit kirkon jälkeen ku niitä piti puhaltaa hääparin päälle. Jostain syystä mulla ja mun serkuilla oli niitä ihan älyttömän monta, ja loppujenlopuks pistettiin ne roikkumaan _puuhun_.

DSC_0065

Käytiin Roosan kans vähä hurjastelemassa!

DSC_0135

Tuolla oli monessa pöydässä tommosia suklaasydämiä, otettiin missioks tyhjentää mahollisimman monta pöytää ja no… kyllähän niitä meni….:D

DSC_0146

Juotiin vähä linpparia.

DSC_0160

omnomnomnomnomnomnom

Oli tosiaan kivat juhlat, kiitosta vaan!

Saas nähdä saisinko huomenna aikaseks postausta mun uusista koulujutuista, ehkä ;) pitää huomenna käydä labrassa antamassa vähän näytteitä ja Esedulla viemässä paperit et otan koulupaikan vastaan mut selviän sieltä kotiin jo ihan hyvissä ajoin!

Tänään meen _ehkä_ siskolle värjäyttämään tukkaa, ja perjantaina jytäilläänki Mokoman tahtiin Visulahdessa!

Eli, hyvällä tuurilla huomiseen!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti