18.6.2013

There's a fever burning in your eyes You thought that I'd make it easy

Kävin tosiaan seikkailemassa Kuusankoskella jopa kahteen otteeseen tän postailutauon aikana! Ensimmäinen kerta oli viimeinen viikonloppu ennen kesälomaa eli 24.-26.5 ja toinen kerta 6.-8-6. Oli muksaa! Mulla on molemmilta kerroilta ihan itkettävän vähän kuvia mutta ei voi mitään, haluan postata ne vähätkin koska aika paljon teitä varten turhimpia asioita kuvailen.
Mopo ei lähteny käyntiin joten jouduttiin vähän soittelemaan apuja eikä kukaan tullu! No, loppujen lopuks saatiin mopo toimimaan aika mielenkiintosin keinoin mitä en nyt rupee sen enempää tähän selittelemään. :D
Siihen loppukin sen reissun kuvat, hypätään siis suoraan tähän viimesimpään reissuun!
Oli tajuttoman hieno auringonlasku perjantai-iltana! Torstaina ei tehty mitään oikeeta, hengailtiin Joonaksen kanssa ja taidettiin illalla kattoo Uinu Uinu Lemmikkini, Ed Gein ja pelata vähän Black Opsia. Ja vietettiin toki kuukausipäivää!
Perjantaina Valtterin sukulaisia tuli yöks, pelattiin illalla Valtterin veljien ja semmosen nuoremman sukulaistytön kanssa Mölkkyä ja voitinki muutaman pelin! Jee olen paras jippii. Syötiin myös sikahyvää ruokaa, pelattiin taas vähän ja katottiin The Hills Have Eyes.
Tiedä sitten johtuko illan leffavalinnasta vai mistä mutta illalla uni tuli vähän heikosti, ja päätettiinkin joskus neljän aikaan aamuyöstä lähtee mopolla jonnekkin kuvailemaan vähän auringonnousua.
Mulla oli niin idiootit kuteet niin oli pakko ottaa kuva :D
Mentiin ensin jollekki yleisurheilukentälle istuskelemaan ihan hetkeks vaan.
Sitten Valtteri sai päähänsä että lähdetään ajamaan jonnekkin metsän keskelle, paikkaan missä se on leikkiny lapsena ja mistä näkis auringon nousun hyvin.
No, tää reissu olikin mielenkiintonen koska ei ees aluks löydetty oikeeta paikkaa. Sitku löydettiin niin tajuttiin, että sinne on hitonmoinen kiipeeminen pitkin jyrkkää rinnettä….
No, kiipeämisen jälkeen päästiin ylös ja maisemat oli kyllä näkemisen arvoset!
Ehjät kengät ja hienosti märkä mettä jättäny jälet niihin ja housuihin.
Ei jaksettu kauaa istua äkästen hyttysten ravintona joten lähdettiin menemään alaspäin.Täähän oli sit ihan juttu erikseen, nimittäin en suostunu menemään alas samaa reittiä mitä tultiin ylös koska oisin ollu perseelläni siellä (niinkuin olin kyllä toisellaki reitillä…)no, lähettiin sit kiertään. Hetken aikaa meni hyvin ja oli polkua kunnes tajuttiin et hei, polku loppuu. Valtteri sitten vannotti että juu ton metän läpi pääsee uudelle polulle. No, eikun luottoa peliin ja perään. Ensimmäisen 10 metrin jälkeen näin sammakon ja melkeen itkin, kun säikähdin niin paljon. Suunnittelin myös meidän kodille paikan jos eksyttäis ja jouduttais muuttaan metsään….
Hetken kävelyn jälkeen löydettiin onneks takas polulle ja pois metästä! Olin aika onnellinen siinä vaiheessa, mutta päätettiin lähtee käymään vielä Sairaalanmäellä nopeesti.
Ajettiin sinne kyllä tosi turhaan, käytiin vaan vähän kävelemässä ja lähettiin takas Valtterille. Uni tulikin sit samantien, ja nukuttiin aika pahasti pommiin seuraavan päivän aktiviteeteista, joista teenkin sitten oman postauksen koska käytiin kattomassa yhtä keikkaa!
Nyt taidan jatkaa muita aktiviteetteja, nähdään taas!