14.5.2013

You're everything I need But you're dangerous, Yes

Heeeeiiii!
Anteeks tästä hirveestä tauosta! :D Mutta mulla on ollu tässä nyt aika paljon ohjelmaa, mutta kerron siitä sitten ens postauksessa lisää!
Tän postauksen ideana onkin musiikkipostauksen kolmas osa = lempibiisit! (käytänpä paljon huutomerkkejä….)
Tämä. BlackRainin uus musavideo, oon popittanu tätä biisiä (joka on kylläkin julkastu jo aiemmin) aika paljon ja toi video on niin jees! Varsinkin soolon aikana tapahtuva kitaristiherutus, oh my……….
Sitten. Reckless Loven uus biisi ja video. Ensin olin vähän silleen NÖYYY (ja oon videosta edelleenkin, aika lame) mut biisiin oon tykästyny ihan tosissaan!
Näin kesän kynnyksellä tää vaa on liian hyvä.
Ihan loistava, kuulin tän ekaa kertaa joskus Valtterilla ja sit kuuntelin junassa ja rakastuin.
Vielä yks Recklesien biisi, joka kesän hitti ja aaaa. Tulee niin hyvä fiilis aina!


Ikuisuusklassikko, ja alkaa sitä paitsi olemaan aika ajankohtainen…. ;)
Just paras!


Tää on ihana, ja omalla tavallaa pelottavan ajankohtainen.


Jotain niin sykähdyttävää.
Potkiiii!!
Nyt en ehi postaamaan enempää, oikeestaan suurin osa tulee aina postausten lopussa, koska ne on aina niitä mitä lähiaikoina on soiteltu enemmän.
Tosiaan, palaan toivottavasti ihan tässä lähipäivinä kuvapostauksen kanssa! Anteeks vielä tästä tauosta, selitän ens postauksessa syyn tälle hiljaisuudelle (joka luultavasti jatkuu aika samanlaisena koko toukokuun) :D Nyt adios, meen kattomaan salkkareita!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti