19.3.2013

Enough is enough

Noniin tämä paskamyrsky olikin sitten tässä. Sidney on saanu mun blogin kommentoijat villiintymään ja selittämään outoo paskaa, mikä ei pidä paikkaansa (mistä oon saanu todisteita useemmaltaki tyypiltä). Kävijöitä on tullu ihan helvetisti lisää, mistä tämä johtuu?
Mutta pointtina se. Tässä blogissa ei mainita enää sanaakaan Sidneystä. Ei mun, eikä kommentoijien puolesta. Jos teillä on jotain asiaa siitä, tulkaa sanomaan ne mulle naaman kera facebookissa. Kiitos.
Ja niin myös, anonyymeiltä on kommentointi poissa määrittelemättömän ajanjakson ajan. Anteeks niille mukaville anonyymeille, mutta en kuuntele tommosta järjetöntä paskaa enää.
Kiitos niille jotka on kommentoinu mukavia asioita ja te, jotka ootte halunnu tehä mun elämästä helvettiä, haistakaa paska. Aamen.

PS. Kyse ei oo siitä, että en suodata tätä paskaa, vaan siitä, että ois nyt nuo jutut ees totta. 

1 kommentti: