15.2.2013

Hei vatipää sul on sisäinen trauma Märiset enemmän kuin kakaralauma ja hengittämästä vihaisena lakkaat




Terve taas. Tämmönen ihan pikainen postaus tällä kertaa.
Eilen oli siis tämä ylikaupallinen paskapäivä, mitä myös ystävänpäiväksi kutsutaan. Itse en ostanu kellekkään lahjoja saatikka toivottanu hyvää ystävänpäivää mutta sain ite lahjan ja senki äidiltä.
zte_blade_3
Tadaa! Uus luuri, ZTE Blade 3 valkosena. Sillon ku mun vanha puhelin oli huollossa, mulla oli siskon vanha ZTE Blade 1 vissiinki lainassa ja no… kehitystä on todellaki tapahtunu. Hyvin toimii ja kiva on. :3
  DSC_0269 (2)
Näyttääpäs meikä mystiseltä. Muttajoo pinkkiä siis nyt löytyy, ja pitkästä aikaa voin sanoo RAKASTAVANI mun omia hiuksia. Tuitui. ♥
TAMPERE 26.05.12 044
Tältä Milja ja minä näytettiin viimekeväänä Tampereella RL-miitissä. En tiiä ees oonko kirjottanu siitä, voisin enspostiin vähän kirjotella siitä ja pistää kuvia! Parempi myöhässä ku ei millonkaan vaimitensemeni? Tuo oli joskus toooukokuussa ja ah miten lämmin sillon oli. ♥
998801438
Mun ilme ku äiti anto mulle puhelinlaatikon. Okei ehkä tää oli vika kerta ku pistän tän tänne….
Nyt adioos, koitan kirjotella siitä Joensuu-reissusta vielä ennen Hellsinkiä mutta jos en kerkee nii sitten palaillaan semmosissa erittäin ruotsalaisissa merkeissä ;D

2 kommenttia:

  1. Ui pinkki <3 Noi hiukset sopii sulle todella hyvin (;
    Ja hiiret rules! >;D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos, omastaki mielestä pinkki on kyl omin väri:)
      ja kerta lukijat on tota mieltä ni ehkä ton hiiren paikka on seuraavas headeris... ;D?

      Poista