21.1.2013

you spendin' your time just foolin' around make a fucking mess of the kids in the town

Otsikosta tietäjät tietää jo, minkä levyn sain tänään postissa. The Savage Playground.
Ehkä mahtavin tunne koskaan, kun avaan postilaatikon ja postien välissä on muhkee kuori varustettuna mun nimellä. Juoksin sen 15 metriä kotiovelle.
En voi sanoo mitään. Tää levy on vaan niin täyttä tykitystä alusta loppuun asti. Oon niin sanaton, Ruotsin pojat ei pelkästään yllättäny mua vaan iski multa ilmat pihalle ja jalat alta. Omia lempibiisejä on Snakes in paradise, Anarchy ja Circus.
En haluu enää ikinä kuunnella mitään muuta, eihän mun tarvii, luvatkaa se, jooko?
DSC_0816
Lakanoiden laittaminen yläsänkyyn on tuskallista.
Tää levy sai mut taas muistamaan, kuka mä oon. Se herätti mut.
DSC_0817
….. Niin tuskallista et sitä seurataan kauhistuneena.
Oon viimeaikoina ollu tosi sulkeutunu ja näyttänykki tylsältä. Tän levyn ansiosta mä tajusin et mun sisällä asuu edelleenki se joku, jonka mielestä on ihan okei  et tukka on kohti taivasta, bändipaidat on ainoo oikee vaate ja nahkahame on varmasti loistava varustus, ku jonotat 11 tuntia pakkasessa.
DSC_0821
Mun sapuskat leirille. En tosin syöny puhelinta tai nahkarukkasia, lol.
Mulla on vaan niin ikävä keikoille. Ikävöin sitä tunnetta mikä mun sisällä tuntuu, kun bassorumpu lyö ja laulaja kiljuu.
DSC_0844
Niko varasti jalallaan toisen villasukista lauantaina. Sain sen kyllä heti takaisin.
Oon myös tajunnu että haikailen liikaa semmosten ihmisten perään, joiden kanssa en varmaan ikinä vois olla. Musiikillisia erimielisyyksiä.
DSC_0850
Yritin olla normaali mut Minja vaan perseilee.
En vaan malta oottaa, ku saan seuraavan kerran koota yhteen ystävät niiden hasaluolista (joita myös huoneiksi ja asunnoiksi kutsutaan) ja istua jonkun nostalgisen keikkapaikan edessä (tai KAISANIEMESSÄ. LOKKIEN KANSSA) monta tuntia.
DSC_0852
Aleksin (tottelee nimeä Liisa) tukka lenti.
DSC_0894
Niimpä niin.
DSC_0904
Munaakin on tullu viimepäivinä hakattua tasaseen tahtiin.
Voi, tulispa jo kevät ja kaikki ihanat keikat. Kesä ja festarit. BlackRainin keikka vielä joskus tulevaisuudessa.
DSC_0913
Oon vaan tätä nykyä surullisen epäsosiaalinen. Te Lahden ja Helsingin ja MUANINGAN sankarit, tulkaa pelastamaan mut täältä ojasta ja viekää mut jonnekki, missä on paljon pöyheetukkaisia ihmisiä ja musiikkia.
DSC_0918
Arvatkaa mitkä on minun. Vinkkinä BlackRain-paita…
DSC_0919
DSC_0916
Näin me opiskeltiin siellä.
      DSC_0922
Kiipesin Roosan sänkyyn kuvaamaan tyynyä ja itteeni. Päällä Papen lainaama isoshuppari. Haluan oman.
DSC_0933
Ei mulla oo noin tönkkö ylävartalo.
DSC_0860
DSC_0870
DSC_0945
Me jumpattiin. kivassa kunnossa noi mun tikkaat.
Ugh, olen puhunut. Mitä?
P.S. Jos joku sain sen käsityksen etten oo tyytyväinen elämääni Mikkelissä, se on väärin. Jos joku sai käsityksen etten oo kiitollinen että mulla on täälläkin kavereita, se on väärin. Kiitos että ootte mun ystäviä, ootte tosi tärkeitä.

5 kommenttia:

  1. Tää oli postaus mun mieleen ;) (lol :D)
    Ungh, ja sä taisit herättää just mut. Kiitos (: Ei se auta mitään, jos rokkaa vaan sisäisesti, sen pitää myös näkyä ulospäin. Tai sit voi vaan unohtaa koko jutun, ja fuulaa jotain muuta loppuelämänsä, mitä ei oikeesti oo.
    Mutjoo, iso kiitos, nyt mä oon ainaki varma, mitä mä haluun tehä ja haluun olla (:
    Ja joo, reaktioni kuvan 10 kohdalla; Jaajaajoo... WTF onks siel pistorasioita!?' Lolz xd Nää homoHimangan jutut on nii alkeellisia, että joo ::D
    Ja sä oot tosi kaunis :3 (joo oon kyllä ilmottanu asiasta ennenki, mut so what :D Ei tosiasioita pidä unohtaa ::D)
    Ja sun blogi on yks parhaimmista mitä seuraan >w<
    Joo sit tuli taas ihan ajantappotyylinen kysymys vaihteeks mieleen :D: Minkä ikänen sä oot? (: Taas kerran älykkyysosamäärä ei riitä ku istumaan paikoillaan xd Mutjoo, oliskohan asiani ollu tässä :D Seuraavaan postaukseen~
    Rock like fuck, baby, see ya! (:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Just näin, täysin oikee ajattelutapa!
      Hahaa kiitos:3
      Ja oon 15v :)

      Poista
  2. yhyy meijjän pittää mennä joskus istuu kaisaniemeen, kauhia ikävä sitäkii paikkaa:(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Perkele sittenku mennään sinne ni istutaan siellä hangessa!

      Poista