7.1.2013

Vie mut täältä pois

Pitkästä aikaa semmonen sekalainen höpöttelypostaus. Okei, eka alta pois uudenvuoden tapahtumat ja yks myöhänen joululahja!!!
Oon kytänny sähköpostia enemmän viime aikoina, kun laki sallii.  CrashDïetin dvd'tten lähettämistä kyttäsin ku hullu. Viimein sinä mukavana päivänä ku sain postissa myös vikat venytyskorut JA HCSS'n keikkalipun, sain myös sähköpostin siitä että dvd't on lähetetty. No sittenhä ne uutenavuotena tuli ja voivoi ♥ oon kattonu kaikista jo pieniä pätkiä mutta oon jo valmiiks ihan rakastunu ♥ Tosin mikään ei oo varmaan ikinä tuntunu niin oudolta, kun kattoo Ollia CrashDïetin kanssa samalla lavalla…. :D
DSC_0662
Mutta nyt se uusvuos!
Eli 31.12 (oumaigaad onko muka jo 2013?! tuntuu ihan törkeen oudolta!!!) rantauduttiin Jennalle metsään. Siellä ohjelmana oli siis leffailta kera törkeiden mättöjen ja paskanjauhannan ja muutaman raketinkin!
DSC_0668
Siinä meiän ruuat ja näköjään leffatki. Limsaa oli lisää ja tuolla pöydällä oli vielä pitsaa ja salaattia… :D mut ainaki vissiin osa ruuasta loppu kesken jopa ennen minun poistumista paikalta joten ois saanu olla enemmänki!
Eli tosiaan katteltiin siinä Halloween 3, käytiin hoitaa Jennan heposia ja katottiin joku törkeen outo espanjalainen leffa… Mulla oli ollu koko illan tosi outo olo joten lähinki kotiin puolenyön tienoilla. Harmi, mut pääsinpähän kattoo CrashDïetin dvd'itä <3 laitan tähän vielä ihan muutama kuvaa siltä illalta ennenku poistuin paikalta :)
DSC_0672
DSC_0676
DSC_0687
Siinäpä ne sitten.
DSC_0715
Vielä BlackRain paitaherut tähän väliin.
tämä1
Eipä kai muuta. Fiilis on parin jutun takia ollu aika matalalla viimeaikoina, kaiken lisäks koulunkäynti ei kiinnosta yhtään. Ootan vaan niin paljon että pääsen muuttamaan täältä pois, tuntuu vaan entistä enemmän siltä että tämä ei oo minua varten. No mutta, jos kaikki menee suunnitelmien mukaan niin kesällä tulee lähtö.
En keksi mitään järkevää lopetusta enää.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti