12.12.2012

Your biggest fear has just come true, this maniac's in love with you

Noniin ! Blogin ulkoasu koki "pieniä" muutoksia, mitäs tykkäätte? :D Kuten kaikki varmaan huomas, tausta vaihtu ja headerikin saatiin tänne vihdoin ja viimein. Blogin nimeä siinä ei lue, mutta tarviiko?
HUOM ANONYYMIT NYT! tohon reunaan on ilmestyny teille kysely, johon teidän TÄYTYY ilmoittaa itestäni, kiittoooss. Poistin myös selostuksen blogin sisällöstä, jokainen kai osaa sen ihan ite päätellä blogia selaamalla. Myös Instagram sai paikkansa tuolta sivusta, ihanata! Kertaheitolla koko blogi uusiks, en tapellukkaan bloggerin kanssa taaskaan kun ikuisuuden. Pikkuvikoja…

Olin taas Maaningalla pitkän viikonlopun, otettiin Venlan kanssa kuvia joista yks jopa oli siedettävä. Huono naamapäivä mitähäh? Mutta kuitenkin, oltiin Venlan ylimukavien kavereiden kanssa, syötiin, shoppailtiin ja katottiin Täykkäreitä. Ei huonompi irtiotto arjesta.

Stressi yhteishausta alkaa olemaan aikamoinen… Kouluun pitäis panostaa, enää ens viikko ennen joululomaa mutta arvaa kiinnostaako. Kokeita on vielä vaikka kuin paljon, perjantaina matikkaa, ens viikolla sitten yhteiskuntaoppia ja äikkää. No okei ei kovin paljon :DD mutta kuitenkin, kaikkiin pitäis lukee samaan aikaan. Terveisin tässä pänttään matematiikkaa ja äikkää… Äikästä varsinki pienoiset paineet, kaikki ollu kasista ylöspäin nyt syksyn puolella siitä. Hyvin ylpee oon itestäni, varsinkin siitä että listalla komeilee myös yks 10+ esseetehtävästä. Muut aineet menny vähän menny, aika keskitasoo jossei lasketa jotain matiikka-fysiikka-ruotsi koska no… matikka ja fysiikka kutosta ja ruotsi viitonen. Pitäis ryhdistäytyy mut ei vaan jaksa ja varsinkaan ruotsi ei vaan tartu mun päähän, en osaa sitä yhtään, ehkä kolme sanaa. Jag spelar dataspel med min kompis ja siinäpä se melkeen olikin. Seiskaluokan tunnit ois pitäny varmaan kuunnella, EI KADUTA.
´
En tainnu täällä sanoa et mun puhelin oli huollossa tossa parisen viikkoa. Sen aikaa käytin siskon HTC'ta joka ei todellakaan oo mua varten… Ei vaan natsannu. Tänään sain vihdoinki oman takas ja oon ollu ihan ylimmässä taivaassa sen kanssa, nettiyhteys jokapaikassa vaan on jotain niin pakollista tätä nykyä.

Nyt on oikeestaan menny aika hyvin. Vaikeita hetkiä on ollu ja pinna on ollu kireellä, mut niistä huolimatta elämä on ollu ihan kivaa taas. Pari asiaa on mitä pitää selvittää vielä, koska muuten mun mielenterveys kärsii. Kokoaikanen tappelu tärkeen ihmisen kanssa syö miestä, sanokaa mun sanoneen. En tiiä mitä tämmösessä tilanteessa pitää tehä, oon aikalailla kahen tulen välissä tässä, joko tappelen kokoajan ja menetän sen jossain vaiheessa, tai sit nyt puhun suoraan ja menetän hänet nyt. Jos luet tän, niin muista, et oot tärkee. Aina, kaikesta huolimatta.

205138_3789274300773_529693106_n
Täähän tosiaan tuolla headerissakin vilahtaa.

Sain muutes postia sieltä Ranskasta, voin kuvailla ne huomenna! Oon niin rakastunut niihin. :)♥ itseasiassa mulla on yks kuva, missä se paita näkyy jotenkuten!

IMG_20121206_210326
Puhelinlaatu, mutta siinä se näkyy vähän. Kuvaan huomenna nuo, mun uuden CrashDietin paidan ja muitaki ostoksia ja kaikki uudet venytyskorut, joita on muuten aika helvetisti! Palailkaamme siis huomenna :) Okei, älkää luottako tähän…. Tää voi meinata myös ens kuuta, tosin mieluiten hoitaisin tämän(kin) alta ennen joulua koska joululahjat pitää kuvata yyhyhyhyhyh ois jo joulu, haluan paljon hyvää ruokaa.

Nyt hyvää yötä, kertokaa mielipiteenne ulkoasusta ja NE ANONYYMIT TUOKAA ITTENNE JULKI! P.S. Osotteenvaihdon jokanen on varmaan huomannu, mutta haluun varmistaa, kai kaikki näkee nyt tän postauksen? :D




Vielä vähän hyvää musaa loppuun, otsikko on tästä biisistä!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti