18.11.2012

that's who i am


Kaikki tuntuu hirveen oudolta. Samaan aikaan tuntuu et oon kussu kaiken, ja et kaikki on hirveen hyvin. Ota enää itekkään selvää.


 

Mulla on hirvee ikävä keikkoja, rauhallista yhdessäoloo kavereiden kanssa, Venlaa ja Pinjaa.



Oon joutunu tosissani miettimään tulevaisuutta, ja oon pelottavan varma. Oon suunnitellu elämän jo pitkälle, pelottaa jos mikään ei onnistukkaan. 



Koulussa on huomenna kuntotesti... hyi.


Oon suunnitellu itelleni jo monta tatuointia. Ensimmäisenä haluan ottaa sen rakkaimman. Tiiän tarkalleen mikä teksti siihen tulee, mitä muuta siihen tulee ja millä fontilla se tehdään. 


Mulla on ikävä Helsinkiin ja siihen tunteeseen. 



Ulkoasu koki muutoksen. Kaipaan väriä.


Hassusti oon taas menettäny hallinnan kaikesta. 


Ja niille lukijoille tiedoks, jotka lukee anonyyminä tai ei muuten vaa oo liittyny lukijalistaan, osote on tätä nykyää toofastfor.blogspot.fi !

1 kommentti: