4.4.2011

hei vainn ::) en oo taaskaa kirjottanu aikoihi mutku on ollu kiire (ja vitut......) mut oon täällä taas !

oon ollu aik paljo kipeen mut oon koittanu kuvaillu täs. :)
joskus viikko kaks sitte oli kivan värine taivas !

... arvatkaa mitä (: mullon taas pinkki tukka !!
...ai mikä jumitus? :--------D

oon kamerahuoraillu muutenki aika paljo, täs näit :
älyhyvä biisi ja uus puhelin, joka on ihan paska :D
HEHEE sai muuten olla vika kuva ruuasta täällä !
mulla oli pipo päässä ekaa kertaa abaut ikinä ! mut ei kyl koulus, kaupas vaa... hups... :D
semmost sit ! ens kerral enemmä juttuu ja kuvii........ ehkä :D

ainii oliha mul viel semmost, et täs on älyttömäst keikkoi tulos :D 15.4 on reckless love @ mikkeli, 16.4 reckless love @ heinävesi, 4.5 reckless love @ kuopio, 30.5 reckless love @ helsinki, 11.6 reckless love @ kivenlahti rock ja 18.6 reckless love @ konalan grillijuhlat ! kyllästymiseen asti keikkoja... huoh... :DD no mut en valita, näkeepähä jätkiä ♥

nonii, nyt heip ::)

4 kommenttia:

  1. Buhahhaaa, mepäs nähdään Mikkelissä ja Konalassa ;)

    VastaaPoista
  2. tuutko mun lukijaks ? :> kiva blogi btw!

    VastaaPoista
  3. hanna; kiva, tuu moikkaa jos näät, en mä kuitenkaa tunnista ketää... XD !

    inari ja sanni; juup voin tulla ja kiitti :3

    VastaaPoista