25.2.2011

heissulivei !

on ollu vähän hiljasta tän blogin tasolla... koitan ny parantaa tapani :D

mut näin ekana haluun kiittää teitä lukijoita!

teitä on tullu älyttömästi lisää enkä tiiä, mite voisin kiittää teitä. mullon ollu asiat sotkussa, nyt ne alkaa vihdoinki vähä aueta ja te ootte jaksanu tätä mun taukoo ja teitä on tullu tauon aikana lisääki! puspus. ♥


pepe on rakkaus. ♥ en osais enää elää ilman tota ötökkää.



hehe meiksin siskontyttö on maailman söpöin otus♥ parka oli syöny vähä suklaata........

hei muute, ootteko koskaan lukenu semmosta kirjaa, kun Sooloilua? siitä on tehty leffa ja voi että, mä rakastan sitä kirjaa!
en oo koskaan lukenu parempaa :D

hiuka meinaa tätä tyttöö jo jänskättää, huomen nimittäi lähtö kohti lahtee, sunnuntaina alahärmää ja siellä sit reckless love !!!!dpociujxhbdfjklöerdfkjhjkl♥♥

viime keikasta on kuitenki aika paljo ! muita suunnitelmia lomaks on sit semmosii, et lähtisin tiistaina Riikan luoke haapamäelle♥



olipa kerran halipäivä. kyllä sai vanhat ihastukset kyytiä, ku mä roikuin niiden kaulassa... :D mut oli kyl kivaa!
kattokaa kui ylikasvanu reuhka tää tukka on. tää on kyl vanha kuva, mul on taas punane tukka! yayyy.
joo... tässä teille todiste
siinä sit vähä naamaspämmiä jee. :D eipä mulla muuta nyt, myöhemmin sit taas!

ps. mulle saa kommentoida !

8 kommenttia:

  1. Oii ihana toi kilppari;ww; Mm mä vrm lähetän sen sun julistees joskus ens viikol:D:D olin unohtanu sen iha kokonaa sori:D

    VastaaPoista
  2. jeeee tuut meile ♥ (8 jaja ihania kuviaa (;

    VastaaPoista
  3. +++ mie tykkään toosi paljo noist su punasista hiuksista , ne sopii toosi hyvi (8

    VastaaPoista
  4. Olis varmaa tolla kilpparillaki kivempaa, jos sillä olis jotai purua häkin pohjalla. Eikö se oo vaatimuski, että eläimillä, jotka elää häkissä/terrassa, pitäs olla jonkinlaista purua pohjalla? Sais kaivautua sinne, ja tehä koloja sun muuta.

    VastaaPoista
  5. PANCAKEBOY:

    yay mun juliste ! XD♥

    kloonivirhe:

    yep ;3 ♥

    anonyymi:

    yeah, mä tiedän sen. on sillä sitä ollukki mut nyt en oo saanu aikaseks laittaa :)

    VastaaPoista
  6. Sulla on aivan ihanat hiukset. ^^ muutenkin vaikutat tosi pirteeltä ja iloselta, liityin lukijaksi. 8D

    VastaaPoista
  7. Mist oot ostanu noi leopardilegginsit mitkä sul on joissain kuvissa? Oon metsästäny semmosia (:

    VastaaPoista
  8. Lii:

    awwwws, kiitti ;3♥

    Anonyymi:

    ...Tokmannilta >8D

    VastaaPoista