1.1.2011

vuosi 2010, best of my life

Eli tässä siis jokanen kuukausi kuvilla höystettynä :)

TAMMIKUU

  • Alotin blogin kirjottamisen !
  • Värjäsin hiukset pinkeiks
  • Olin marissan luona viikon
  • Olin omasta mielestäni oikeesti _kaunis


HELMIKUU
  • Olin Essin ja Emman luona Alajärvellä
  • Anni ja Jessi kävi täällä
  • Mulla oli vieläkin pinkit hiukset
  • ...mut sit värjäsin tummanruskeeks
  • mut sit jessi vaalenti ne!


MAALISKUU
  • Näin Venlan ekaa kertaa + käytiin Helsingissä
  • Olin ekaa kertaa Joutsenossa ja näin Jennan !
  • Värjäsin taas pinkit ...
  • ja olihan mulla ne mustat raidatki vähä aikaa !


HUHTIKUU
  • ROCK THE LM FUCKIN' C ! ♥
  • oli bakacon
  • vaalensin hiukset!
  • ... mut sit niistä tuliki sini-pinkki-vaaleet ...


TOUKOKUU
  • Tein ekan kysymyspostauksen ! huhu
  • tein sen 100 faktaa - jutun
  • värjäsin tukan punaseks
  • venla oli meillä!
  • kävin ekaa kertaa uimassa

KESÄKUU
  • Versaillesin keikka, tutustuin Lauraan ♥
  • Venla oli TAAS meillä! XD
  • blogilla alko kesäloma.
  • värjäsin hiukset mustaks !
  • ... rakastuin reckless loveen.


HEINÄKUU
  • Blogin tauko jatku
  • Annin rippijuhlat !

ELOKUU
  • Reckless Love @ Hertturock ♥
  • mulla alko yläaste !
SYYSKUU
  • vaalensin hiuksia
  • olin joutsenossa! :'D
  • kerroin blogissa tosi paljon mun koulupäivistä.
  • alotin sen haasteen, jota en koskaan jaksanu lopettaa .......
  • katoin muumeja tosi usein!
  • tein meikkituton
  • pidettiin ronjan kanssa pienimuotoinen photoshoot


LOKAKUU
  • Mulla oli synttärit
  • musta tehtiin juttu länsi-savoon!


MARRASKUU
  • Näin Reckless Loven again ! ♥
  • ... ja duudsonit
  • värjäsin hiukset sinivihreeks + blondasin ne saman kuun sisällä :D


JOULUKUU
  • Reckless Love again XDDDDdd
  • vaaleemmat hiukset + pinkit !!
  • sain järkkärin
  • paras kuukausi ikin


oli kyl paras vuosi koskaa. hyvii muistoi jne. ens vuodest tulee parempi !

2 kommenttia:

  1. Kiva postaus oli! ^^
    Tätä oli kivaa lukee ja katella :3
    ~Anni

    VastaaPoista
  2. miten mua alko aurattaa toi " Venla oli TAAS meillä! XD " :D

    + kiva postauuus (---:

    VastaaPoista