22.1.2011

hheey vain♥ tässä on tätä taukoa taas päässy kertymään, mut mitäpä sitä postailemaan turhaan jossei oo oikeesti asiaa. mä en ton uuden kameran myötä oo hirveesti jaksanu kuvailla ja sen jokapaikkaan raahailu on aika hankalaa ku kokoajan pitää varoa. mut _lupaan nyt hiukan ryhdistäytyä ton kameran käytön kanssa ! ja aattelin myös semmmosta, et jos teitä mun hiushistoria kiinnostais pätkääkää, jos haluaisitte niistä kuvia? :------) saattaisin saada kaivettua jostain niitä kuvia esille vielä. ainakin vitosen luokkakuvaa mulla ois, ja siitä eteenpäi ois 2009-2010 vaihteesta. <: :="" aikalail="" blogis="" eile="" eli="" h="" hty="" itte="" kertokaa="" l="" mielipiteit="" mutjoo="" n="" ni="" nne="" photosin="" span="" t="" v="">
se on mun 8mm vauva. ♥ oon lievästi sanottuna rakastunu!
tää on sama kuva, ku tossa headerissa. 8)
tämmöst sit tänää, huomen niitä kuvii sit!

ootte ihanii ku jaksatte lukee ja liittyy lukijoiks. pus.♥

6 kommenttia:

  1. ihana toi uus banneri.
    En eilen nähny sitä, ku olin eri koneella ja se on niin hidas lataamaan..
    Ää noi sun hiukset on ihanat ! ♥
    ittelläni on pieni pinkkihiuksi kuume, mut tuskin saan ees värjätä. :(

    ja hiushistoriaa kehiin. ;)

    VastaaPoista
  2. Tää uus ulkoasu on muuten tosi hieno! :)
    Upea header<3
    Ja, toi koru on siisti!!
    ~Anni

    VastaaPoista
  3. Tää uus ulkoasu on muuten tosi hieno! :)
    Upea header<3
    Ja, toi koru on siisti!!
    ~Anni

    VastaaPoista
  4. Hei joo toi hiushistoria hommeli ois kiva ! (----:

    VastaaPoista
  5. ihana muute tuo uus headeri (-----:

    VastaaPoista
  6. joo se hiushistoria juttu ois kiva (8

    VastaaPoista