20.12.2010

maybe i’m allright


joo-o. tarkotus oli, etten kirjota ennen joulua, mutten nyt voinu olla kirjottamatta.
kuten ootte huomannu, oon ollu kauan hiljaa. ja kyllä, se rassaa mua itteäniki, mut minkäs teet jossei oo mitään, mistä kirjottaa. mun elämä on pelkkää samaa paskaa päivä päivältä, siitäkö te haluatte lukea? jos jokainen teksti on mallia
Olin koulussa, sit tulin kotiin ja nyt oon vaan datannu
*asukuva*
tolta mä näytin tänään joo heippa täs yks hyvä biisi
  • se on jumalattoman ärsyttävää
  • ja tylsää luettavaa.
joten en siis jaksa uskoa, että teitä kiinnostaa semmonen. ja ymmärrän, jos postaustauot ottaa päähän tms., mut miks ihmeessä te lopetatte lukemisen? saatte sillä pahan fiiliksen mulle = postausfiilikset 0%. sillon on ainaki iiiihan turha oottaa yhtään mitään postausta.
                                                   siistiii
tässä ois sitä kuvahaastetta, te kun sen halusitte :
SDC14348  
just ennen nukkumaanmenoa

SDC14376 vasta heränneenä
SDC14366
yks koirista + mun ihkut varpaat
SDC14349
tos mä yleensä dataan
SDC14380 SDC14381
lempipaikat pihalla
SDC14395
kaverikuva
SDC14363
miu hammasharja
SDC14379
ulko-ovi
SDC14350
“kävele vasemmalle viis askelta ja si oikeelle kolme askelta ja ota kuva siitä mitä näät takanas”
SDC14368
lempikengät
SDC14351
miu huoneen verhot
SDC14352
lähin kukka
SDC14360
kaikki meikit
SDC14364
kamera
<SAMSUNG DIGITAL CAMERA>
kivoimmat hiukset + kivoin kampaus
SDC14375
lemppariyksityiskohta (ne on kyl jo lisääntyny, ne on fiksuja poikia.)
SDC14377
ja lempitelkkuohjelma.
tuun myöhemmin päivittämään lisää, kuhan saan asioita järjestykseen.

3 kommenttia:

  1. Tykkäsin tästä postauksesta! ^^
    ja oi ku oot suloinen <3 :) ~Anni

    VastaaPoista
  2. mäki tykkäsi noist su hiuksist enite . näinki ne liven bakas silo :D:DD

    VastaaPoista
  3. mäki tykkäsi noist su hiuksist enite . näinki ne liven bakas silo :D:DD

    VastaaPoista