9.11.2010

so happy i could die




Kuinka moni huomas kaks asiaa? 'w'
1) recklesskärpänen on purrut mua ja pahasti. nimim. lue toine
quote... :-------DD tosta kommenttimäärästä ei kannata paljoa välittää, lähinnä tapeltiin lauran ja jussin kanssa onko reckless hyvä ja sit puhuttiinki siitä miten hessu raiskaa ollin ja puhuttiin kukkaruukuista ja vaikka mistä jännästä. :-------)
2) mä tosiaanki pääsen sinne lahteen VOIJUMALAUTAAAAAAGSDFHJRKGTFJK !!

oon niin pirun ilonen tästä nyt. ainiin, kuinka moni bongas ollin ja toverit eilen salkkareista? :3 mie tosiaan bongasin. jännitin sitä jaksoa koko eilisen :--------D mut onneks tänää viel lisää ♥

sori tää tämmöne pieni recklessihkutus, mutku asdfghjklöä!♥ ;___;

Kui moni muu tykkää Reckless Lovesta?

7 kommenttia:

  1. joo huomasin kans et sullo nyt täl hetkel kunno reckless buumi meneillää ;D

    piä hauskaa keikal äläkä pyörry !

    + EN TYKKÄÄ RECKLESIST
    ... et varmaakaa arvannu :D?

    VastaaPoista
  2. mieki oon huomannu tuon sinun fandomin. >8D ♥
    recklesit on iha hjuva~ :3

    VastaaPoista
  3. joo piä hauskaa 8)
    ja mä tykkään recklessist kans ♥

    VastaaPoista
  4. hitttotototoot, määki haluun yhy :c reckless love on ihan hemmetin hyvä bändi, mutta piä sää hauskaa (: pihihi, ja toki recklesit bongasin salkkareista, tuli yllätyksenä ku en oo taaskaa sitä enne kattonu pitkään aikaa salkkareita <:

    VastaaPoista
  5. se on iha ok bändi , mut ei kovinkaan mun makuun :D ja toi bändihän oli paris salkkarijaksos esiintyys siel damis vai mikä sen paikan nimi oli XDDD

    VastaaPoista
  6. Mä tykkään Reckless Lovesta !! Se on paras :) <3

    VastaaPoista