20.6.2010

Moi kaikille taas ! voisin het aluks kertoa, et EI, tää ei tuu sisältää:

- Minä-postauksen toista osaa
- Hirveää valittamista mun ongelmista
- Muutenkaan mitään kovin järkevää, koska oon aika kipeä.

Tiedän olevani myöhässä Minä-postauksen kanssa, ja aion kirjoittaa sen pian. Ennenkun Essi tulee perjantaina. Oikeesti. Mutta sittenkun oon saanut ne kirjoitettua ...

... mun blogilla alkaa jonkintasoinen KESÄLOMA. jeah. koska yksinkertasesti mulla on kesällä niin paljon tehtävää ja nähtävää ja muutenkin, aina kun on vapaata, niin paljon mieluummin makoilen tuolla trampalla keräämässä rusketusta kun täällä sisällä kirjoittelemassa teille. :D mut tietysti koitan aina pitää teitä ajantasalla, jotka voi olla pieniä pikapäivityksiä suht. usein (ei siis semmosta kahden päivän välein, veikkaisin että joku viikko tms.) tai sitten pidemmällä aikavälillä (esim. kaks viikkoa) semmosia pitkiä, sisältörikkaia postauksia. ;3 ja nyt te saatte päättää sen !

[ ] Lyhyempiä postauksia useammin
[ ] Pitkiä postauksia harvemmin

ja tahtoisin myös kuulla teidän mielipiteitä blogista (ja jokainenhan vastaa, murh. >:( ) :

Mistä pidät blogissani ?
Mistä et ?
Mitä parannettavaa ?
Onko teksteihin parannettavaa ?
Onko kuvia tarpeeksi ?
Onko kesäloma hyvä / huono idea ?

vastailkaa noihin, ja toivon, et te lukijat pidätte tätä vielä yllä, koska mähän en oo lopettamassa, harvennan vaan kirjotuskertoja. :)

with ♥ misaki

4 kommenttia:

  1. [x] Lyhyempiä postauksia useammin
    [ ] Pitkiä postauksia harvemmin

    Mistä pidät blogissani ? Ulkoasu on kiva. :)
    Mistä et ? Kirjotusjutusta, kun huutomerkki ja kysymysmerkki erotellaan lauseesta vaikka ne kuuluu yhteen XD Anteeksi. Ei sekään oo niin tärkeetä. Pistää vaan silmään.
    Mitä parannettavaa ? no en mä tiedä :D jokasella on oma kirjotustyylinsä, mutta helppolukusempaahan se on, jos se on ns. oikeaoppisesti kirjotettu. Ei tarvitse kuitenkaan muuttaa tätä, jos se sua häiritsee.
    Onko teksteihin parannettavaa ? Tekstii on muuten itse asiassa yleensä ihan kivasti. Ei siinä mitään valittamista.
    Onko kuvia tarpeeksi ? No, niitä vois olla vähän lisää.
    Onko kesäloma hyvä / huono idea ? No tämähän riippuu ihan susta ittestäs :) Onhan se tylsää lukee jos huomaa ettei sua huvita kirjottaa. Eli mä tykkään kyllä lukea blogias, mutta jos haluut kesällä pitää vähän taukoa syystä tai toisesta, niin sä voit päättää. :)


    Että tolleen! :)

    VastaaPoista
  2. [x] Lyhyempiä postauksia useammin
    [ ] Pitkiä postauksia harvemmin


    sun blogissa ei ole muuten parannettavaa mutta tykkäisin jos olisi enemmän kuvia ja vähemmän tekstiä



    T. eräs<3

    VastaaPoista
  3. so you are an fashion music-ish too ? i love that you have the spirit. we should collab. @nileearls or nileearlsatwork031@gmail.com

    VastaaPoista