18.5.2010

back again

Moi, täällä mä taas oon, vaikkakin hirveen postaustauon kanssa. Mä oon kuvaillu teille HUONEPOSTAUKSEN !! : ) mut siitä lisää myöhemmin.

eli siis, aattelin tehdä postauksen, jossa kertoisin itestäni asioita. ja päätin, et siihen kuuluis 100 random facts about me, parempana versiona ku viimeeks, koska selailin sitä ite tässä, ja kaikki on vaan toistensa toistoa, oikeeta tietoo musta on tosi vähän. voisin myös kertoa mun hiushistorian ja kaikkee muutaki musta, jos vaan tahdotte. no, tahdotteko? tahon mahollisimman monta mielipidettä, ja jos ette halua, toki saa perustella.
Mun hyvä kaveri Venla oli meillä täs vähä aikaa sitte!1 tai no, itseasiassa tolla minilomalla, eli 13-16.5 !

Torstai :
Venla tuli meille vasta illalla, sen juna oli meillä vasta joskus 20.22, koska se oli myöhässä melkeen tunnin............... VR, we love youuuuu ja sillee. Joo, mut sit tultiin meille, eli siis meitä oli minä, venla ja mun paras ystävä ronja. Täs kuvia :


Tossa siis tosiaan ainoat kuvat, joita me otettiin. )B niitä siis tosiaan oli vähän, tai no okei, niit oli enemmänki, mut noi oli ainoat julkasukelposet.

Perjantai:
Me mentiin shoppailemaan! aluks iskä heitti meidät Graanille, josta Venla osti mulle yhden t-paidan :D ja silleen. Sit jouduttiin kävelemään kaupunkiin, oli ihan tuhottoman kuuma...................... Sit käytiin kaikissa randompaikoissa, ja sit mentiin seppälään. Sieltä tarttu mukaan lippis B) suoralippa, tiiän, täysfeikki, mutku en mä kyl ois tahtonukkaa aitoo ja sillei. Joo, sit käytii kiertelee muualki mut ei löytyny mitn. Sit mentii H&M'llä ja sieltä sit bongasin bikinit ja minishortsit, ja oon ilone, et maksoin niistä yhteensä 20e, koska tarttesin molempii ja sillai. Sitten mentiin Fridakseen (se on micmacin ja backstreetin jälleenmyyjä) ja sit ostin sieltä yhen hienon ninja t-paidan, josta nyt kuvaa, kuten muistaki ostoksista!
Ninja t-paita - Frida's, 14,95e
Kala t-paita - Prisma (:.ddd..d), 6,90e
Bikinit - H&M, yht. 10,00e
Minishortsit - H&M, 9,95e
Lippis - Seppälä, 9,95e

AINIIN!! tähän väliin pakko tunkee, et oon unohtanu aikoja sitten kertoo ku kävin shoppailee... XDDD mut tässäpä :
Housut - Frida's, 59,90e
Vyö - Frida's, 18,90e

jooooo mutta siis jatketaan ... XD

Lauantai:
Lauantaina oltiin venlan kaa kaksin ja sillee. Käytiin päivällä uimassa mun serkkujen kaa. Oli muuten tosi lämmintä vettä, en ois uskonu! heitinpähä sit talviturkinki<3>


Nyt huonepostauksen kimppuun! mun huone on pieni, tosi pimeä ja sillee. ja julisteita on noin vähän, ku meidä kissa repi yks ilone päivä KAIKKI alas............ mutta on mulla tuolla jotai julisteita, jotka vaan odottaa seinälle pääsyä! mutta tässä siis :

Eli tässä yleisnäkymä, kun astuu huoneeseen. plz, ignore that sängynalunen............. kiitos.
Tässäpä sänkynurkkauksesta parempaa kuvaa, koska mun huone koostuu tosta nurkasta ja vaatenurkasta :> !

....Koska rakastan pehmoeläimiä. ♥♥
Parempaa kuvaa yöpöydästä. Ainiin, on ihan sama, kuinka hyvin mun huone on siivottu, mutta mun yöpöytä näyttää aina tolta. sitä _ei voi välttää. XD

... Tarviiko ees selittää ? ♥

Sängyn yläpuolella sijaitseva hylly, jossa on mm. mun ja possun tän vuotinen kaverikuva, mangaa, kirjoja ja levyjä. Tossa hyllykuvassa vähä näkyyki, mut mun gazetteseinä, joka on pahasti kesken.

Vaatenurkka. :3 mietin muutes, et voisin joskus tehä lempivaatepostauksen!1 vaikka sit siihen Minä-postaukseen mukaan... ?
Parvekkeen ovessa roikkuva tän vuoden halilappu. X33 aa toi oli muutes tosi kiva, varsinki sillonku käveli käytävil ni kokoaja jostai hyppäs joku kaulaa halaamaa. :3<3>

Oikeestihan en tykkää twilightista. en oikeesti, ne kirjat on parempii, mutku noita sai sieltä uusikuun yö-ensi-illasta (sanahirviö) ni oli pakko ottaa ku ei niitä saanu ku sata ekaa... kauheen selityksen makua, mut ääähhh. XDDDDD mut siis, siinä oli mun huone! hirvee koppi, en tykkää yhtää........
Meille synty koiranpentuja 8.5 ;;;33 <3>
Söpöimpiä ikinä... <3>
Tosiaan, ens postaus vois olla vaikka se Minä-postaus, jos te sitä tahotte. Eli sillon luvassa 100 random facts vol.2, lempivaatteet, lempiasusteet, lempikengät, ja nyt perustan sen kunniaks myös KYSYMYSPOSTAUKSEN!

With ♥ , misaki.

5 kommenttia:

  1. tell me~ mistä oot hankkinu noi gaze julisteet ? :__:

    VastaaPoista
  2. rino : ne on tulostettu, mut noi kaks on rockoonista. :3

    VastaaPoista
  3. aaa sulla on ihana huone.
    kivoja vaatteita oot ostanu :3

    mä tarttisin mustat revityt housut(samanlaiset ku tossa yhes kuvassa) niin mistä niitä sais??
    kato ku oon ettiny sellasii tosi kauan mut en oo löytäny.

    sulosii koiranpentuja

    VastaaPoista
  4. Mikitty : noi on alunperin backstreetin housut, itseasiassa nuo löytyy sieltä nettikaupastakin. X3

    VastaaPoista
  5. Tell me~Mistä oot ostanu tai mistä oot saanu noi The GazettEn julisteet? ^^ Ja mulla on toi sama ninja T-paita ku sulla,mutta mulla on se valkosena ja se maksoi 12.90 € eli vähän halvempi.Mutta se on Vaasasta,Big Poinsitsta ostettu. :3

    ~HarajukuGirl

    http://myharajukugirlworld.blogspot.com/

    VastaaPoista