11.3.2010

HELLO !! ==))

Eli siis, se on moro, jälleen kerran. XD

Nyt ensinnäki, ANTEEKS. mulla on lipsunu viikko siitä, ku lupasin päivittää, mut mä oon ollu kipeänä, ni toivottavasti saan teiltä anteeksi. :----------( no tietenki saan, oon teidän suosikkibloggaaja ja kaikki rakastatte mua. XD<3>


ÄLKÄÄ KYSYKÖ XDDDDDDDDDDD !

Perjantailta mulla ei oo enempää kuvia, joita voisin jopa julkasta.

Lauantaiaamulta mulla on kuvia, siitä ku laittauduttiin =)





NNäin. me käytiin essin kaa silloin myös luistelemassa joka käänty enemmänkin semmoseen epämääräseen keinumiseen luistimet jalassa ==) XD mä en muista mitä me tehtiin muina päivinä, eli ei vissiin mitään kovin merkittävää. XDDD paitsi yhtenä päivänä käytiin shoppailee, siitä ens postauksessa. =)

tähän läjäys kuvia






Tässä kaikki tällä kertaa, ens kerralla jatkan niistä ostoksista sun muusta. HEIHEI ! =)



3 kommenttia:

  1. moi. vaikutat aika kivalta. haluaisitko ryhtyä mun kaa sähköposti kaveriks?

    VastaaPoista
  2. Tää oli tosi mukava ja pirtee postaus!^^ Tykkäsin:3 ~Anni

    VastaaPoista
  3. toi video on ihana *o* ootte nii söpöjä ! äää poiuhopåpoefijugf yhyy ikävvääääää ;n;

    VastaaPoista