18.1.2010

HELLO MY DEAR

eli...

TÄSTÄ KÄYNNISTYY...

VAIN TÄNÄ PÄIVÄNÄ...

TÄNÄ HETKENÄ...

... MISAKIN UUSI BLOGI, JOKA KANTAA NIMEÄ HAPPY BOY ! *ihastuneita huokauksia, taputuksia ja vislailuja*

eli siis XDXDXDXD halusin alottaa kokonaan uuden blogin, koska en tykänny vanhasta yhtään, osote oli niiiiiiiin ernu ja sillei. nyt toivon, et vanhat lukijat liittyis tämän lukijoiks... ♥ rakastakaa mua XD

tässä bloggaustauon aikana on ehtiny tapahtua vaikka mitä. ollu jouluaatto, olin viikon tampereella (!!) ja... no... rakastuin♥ siitä ei sen enempää, ja kysellä saa. :---------D

jos löytyy postausehdotuksia, kuten esim "ota kuva sun varpaasta" - postausta, videopostausta, kaveripostausta, meikkipussipostausta, mitä vaan, NIIN EHDOTTAKAA, toteutan MELKEIN kaikki :-------)) !!

okei, uskon, että nyt päästäis alkuun. kyl mä lupaan kertoa teille esim tampereenreissusta vielä lisää, mut mulla on iiihan kaikki kuvat toisella koneella, joten...

NÄKYILLÄÄN, KOMMENTOIKAA, RAKASTAKAA, LIITTYKÄÄ LUKIJOIKS, ANTAKAA POSTAUSEHDOTUKSIA, MITÄ VAAN ETTÄ SAADAAN TÄÄ NYT KUNNOLLA KÄYNTIIN ! :------------D

4 kommenttia:

  1. HHEEI ::----)
    tuli tällei mieleeen että voisit joskus JOS haluut tai silleen ni tehä vaikka kaveripostauksen sillei :: >

    VastaaPoista
  2. tää uus blogi on parempi ku vanha. muuten voitko liittyy mun blogin lukijaks?^^

    VastaaPoista
  3. KAVERIPOSTAUS !!1 aaand JOKU VIDEOPOSTAUS mis selität jotain vaa . XDD

    VastaaPoista
  4. ollllalaaa RAKASTAN TOKI . kehes ragastuitpi :---3 ?

    VastaaPoista